• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinizter

Sinizter

Omega
Paneristi
Halloj!

Har ni gjort någon typ utav affär med mig, så får ni gärna nämna någonting här! ;)
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocklåda av Sinizter, när PostNord lyckades slarva bort den så valde han att ersätta mig med en annan likadan låda!
Kan således intyga att han är 100% goodguy! Rekommenderas!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag sålde en Glycine till mannen-i-fråga nu i veckan. Vi hade ett trevligt snack, han ansträngde sig till det yttersta för att få till en F2F, men det sprack på mållinjen. Jag skickade då uret, och han swishade som avtalat.

100% goodguy, och trevlig.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Skulle sälja OT till denna herre, dök inte upp på utsatt tid och plats av vad jag då tyckte var halvt rimliga skäl. Var säker på att han skulle göra klart affären vid senare tillfälle då han verkligen ville det. Väntat på en förskotts-swish i evighet nu och avrbyter härmed affären då jag tycker han verkar oseriös. Tråkigt!
 

EpicS

Omega
Swishade över för en LV väska,
Fick den väl paketerad och väskan som utlovat!

Denna herre är GRÖN! :D:D:D:D
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en datorväska. Kanonbemötande innan,under och efter affär. Snabb leverans och väskan var precis som beskriver.
Helt klart en goodguy!!
 

Frourez

Omega
Försök till köp av Sinizter.

Misslyckades med att skicka mitt paket trots stort tålamod från min sida(endast tack vare denna tråden). Första försöket skedde 20 juni(en medlem här fick sitt inlämnat samtidigt) innan han gick på semester. Fick ingen bekräftelse eller spårning på paketet vid det tillfället. Bad efter semestern att skicka igen, men budskapet gick tydligen inte fram.

Lyckligtvis slutade det med att jag fick pengarna tillbaka.

1/5.
 
Topp