• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sinizter

Skulle köpa en telefon (iPhone Xs) av Sinizter

Vi snackade lite innan och gjorde upp affären.
Swishade över 9.500kr ink. Frakt och sedan blev det tyst.. Har varken fått paket eller något spårningsnummer. Betalning skedde 3/10 och nu 12 dagar senare så har jag inte fått någon förklaring vad som skett. Senast jag hörde något från Sinizter var 4 dygn sen. Efter det har det varit knäpptyst. Känns som ett tydligt bedrägeri såhär i efterhand. Han får några dagar att göra rätt för sig innan polisanmälas görs. Skulle avvakta med att göra några affärer med denna herre..
Uppdaterar om mer information kommer fram.

60% GG :(

Köpte klocka av herr @Sinizter
Klockan var beskriven som "Säljer en superfin Glycine" med ganska mörka bilder, i verkligheten var klockan en Beater med flertal repor på bezel med färgsläpp och saknade pinns till länken.
Helt ok om detta bara framgår i annonsen, så man har förväntningarna på rätt nivå när paketöppning sker.

Inte fått kontakt med säljaren efter jag påtalat detta i PM.
Förövrigt var klockan bra emballerad, lika så tidshållningen är bra och modellen är trevlig i sig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp