• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 104

Moorflax

Patek
2-Faktor
... som också visar att Sinn kan det där med antireflexbehandling ... :)
6060 - 2015-06-07 (3).jpg
Japp, det kan det kan de verkligen! Ser ut som att glaset saknas! :cool:
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tack för lite mer info!
Jag tyckte just att din @laketwig Sinn på länk var så himla snygg. Det var därför jag tänkte att nån mer kunde skriva en rad (t ex den nya ägaren...). Jag har en Sinn med bra anitreflex
20150913_200114.jpg

som jag tycker har en mycket solid vridring. Klickar åt bägge håll men har näst intill inget glapp.
Black Bay känns som bra referens i mina ögon, då jag upplevde den som mycket solid när jag klämde på den. Kommer 104:an upp i samma klass? Kanske inte.
Hur som helst är jag bra sugen på en 104:a men det finns inte särskilt många ute på beg.marknaden, speciellt inte med länken som tilltalar mig mycket. Kul också att höra att länken är mycket funkis.
Så, jag fortsätter att be om fler kommentarer och tyckanden! Funkar den som dressklocka? Inget borstat som jag fattar det utan polerad. Det känns väl dress. Eller?
 
Topp