• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 104

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan inte Sinn skicka den till dig direkt? :)

Jo det är ju det de kan, vilket står i typ 5 inlägg i tråden. Är det ingen som läser alla inlägg eller? Satans köphets. Köper väl klockjäveln då. De verkar ju omöjliga att hitta begagnade i alla fall. Har hittat en för 775GBP, men det är ju knappt en tusing off, så då kan man ju lika gärna köpa ny.
 

Loshin

Panerai
Den är riktigt snygg. Funderat på att köpa en själv.
Jag tror att visarna kallas Syringe hands.

Såg det någonstans, minns ej var.
 
Grattis, personligen så gillar jag 103an bättre...säkert lite prisskillnad oxå....

sc1.jpg


sc12.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Ja, den är riktigt fin, men mer än dubbelt så dyr. Har aldrig känt något behov av kronograf. Känns bara som ytterligare en grej som kan gå sönder. Dessutom är den 17mm hög, vilket jag tycker sabbar hela grejen med en liten vardagsklocka.

103 Klassik är fantastisk, näääääästan så att den kan tränga undan alla tankar på andra 'pandor'. Jag skulle sjukt gärna prova den, den där höjden skrämmer på papperet. Om någon provat skulle det vara kul att höra eventuella erfarenheter.

Jag också lite förvånad över prissättningen av just den, varför är den så mycket dyrare än övriga 103or?
 
Topp