• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 556

Sonos

Omega
Jag har båda.

556i på länk och 856 på Hirsch läder.

Som någon annan skrev 556i är en klean men no nonsens dressare. Bär otroligt skönt på länk. Och är i mina ögon snyggast så.

856 är mer en toolig banger! Mer finesser men samtidigt enkelt allround.

Båda har sina sidor och är i mina ögon svåra att ignorera. Även som Sinn som märke är sexigt ohett!

Min 556i kan möjligen vara till salu inom kort. Men jag lägger ut en säljes om det blir så. Är i nyskick uttagen i somras.

M

Skicka gärna ett PM om du bestämmer dig för det! :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag har båda.

556i på länk och 856 på Hirsch läder.

Som någon annan skrev 556i är en klean men no nonsens dressare. Bär otroligt skönt på länk. Och är i mina ögon snyggast så.

856 är mer en toolig banger! Mer finesser men samtidigt enkelt allround.

Båda har sina sidor och är i mina ögon svåra att ignorera. Även som Sinn som märke är sexigt ohett!

Min 556i kan möjligen vara till salu inom kort. Men jag lägger ut en säljes om det blir så. Är i nyskick uttagen i somras.

M
Har funderat på en 856S, hur upplever du storleksskillnaden mot 556, som jag har haft. Hur är höjdskillnaden?
 

SLEEPY

Omega
Har funderat på en 856S, hur upplever du storleksskillnaden mot 556, som jag har haft. Hur är höjdskillnaden?


856 är ju lite större men det är mest att den har en större tavla man tänker på när man bär dom, på min handled sitter både 556 och 856 riktigt bra. Man har den utan problem med skjorta så höjden är inte några problem, höjdmässigt ganska lik 556i skulle jag säga.

I mina ögon är 856 den optimala storleken om man vill ha en everyday klocka med lite roliga finesser, ett kul lite ovanligt märke som bär jävligt skönt vare sig på länk eller läder.

M
 
Topp