• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sinn 556i, för liten på min arm?

Är denna klocka för liten på min arm?

• Nej, sitter perfekt!

Röster: 14 8.9%
  • Ja, ser ut som en barnklocka.

Röster: 112 70.9%
  • Funkar absolut!

Röster: 32 20.3%

• Totala väljare
    158

Moody

Guld
Halloj! Onödig tråd kanske ni tycker, men talar ganska ofta med @Widowmaker om storleken på denna klocka och han påpekar gång på gång att den är alldeles för liten och ser ut som en barnklocka på mig, jag håller givetvis inte med, i min mening den klockan som suttit bäst på mig än så länge, perfekt storlek som vardagsklocka. Så bara för skojs skull så måste jag starta en poll och höra efter vad forumet tycker!

Denna bilden tycker jag visar bra hur den sitter.
IMG_2320.JPG

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Släng upp en jämförelsebild med en klocka som faktiskt passar :)

Och ja den är för liten. Den som säger annat har fel. Fan! Embrace the opportunity att bära klockor andra önskar dem kunde bära upp.

Den svenska blygheten strikes again! Har frågat massor av gånger i diverse trådar men alla har sagt att den funkar fint, men så fort folk kan vara anonyma...

It hurts. :(

Adrian, precis som vi har diskuterat många gånger sitter den lite litet på dig. Men Whatever floats your boat. Du har haft andra klockor som siktet mycket bättre typ din mm300. Små klockor passar inte alla och stora klockor passar inte alla.

Tillbaka
Topp