Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker den gör sig bäst på mina stora armar, kanske är jag heeeelt skadad...Bergaren:
![]()
AdrianO:
![]()
Tack för kaffet![]()
Ja tydligenJag tycker den gör sig bäst på mina stora armar, kanske är jag heeeelt skadad...
Väl talat! Det är ju trots allt du som ska se den varje dag på din handled!Säger det igen, smaken är som baken.
En sak jag kan säga säkert dock är att jag ALDRIG kommer välja bort en klocka på grund av att andra tycker den är liten, gillar jag den och tycker att sen funkar så tänker jag skita i alla andras åsikter. (Förutom alla som håller med mig dock)
Testa ta en bild med en skjorta eller tröja som höjer sig över klockan lite. Tror det skulle få en del att ändra åsikt. Bild-komposition is all.
Hahaha, den där jämförelsen gjorde min dag!Bergaren:
![]()
AdrianO:
![]()
Tack för kaffet![]()
Så är det.Precis. Jag tycker det ser väldigt annorlunda ut beroende på vinkel, övriga kläder etc.![]()
Många är de klockor som jag fått ge upp tanken på att köpa enbart för att länkarna vart för korta. Livet är underbart eller hurUtav alla bilder och annat.... så är panerai helt rätt för dig. Den satt som gjutet på handleden. Bara att spara ihop till en
Riktigt snygg var den. Tänk på oss kyckling-armar. Vi drömmer våta drömmar om att kunna bära upp en panna utan att det ser ut som ett tefat![]()
Ser snyggt ut med längre ärmar.
Nej, du har helt rättJag tycker den gör sig bäst på mina stora armar, kanske är jag heeeelt skadad...
Därför går många vintageklockor bort för mig, pga att läderbanden är alldeles för korta.Många är de klockor som jag fått ge upp tanken på att köpa enbart för att länkarna vart för korta. Livet är underbart eller hur![]()
Vi borde starta en klubb! Blir du, jag @Equilibrium och @meijlinder.Köp en PAM 372 = Klart. Vi är få som kan bära upp sånna pjäser!![]()
Nästa gruppköp
Jag tänker börja med samma stil. Går tillbaka med det här gamla monstret innan mitt klockintresse tog vidSäger det igen, smaken är som baken.
En sak jag kan säga säkert dock är att jag ALDRIG kommer välja bort en klocka på grund av att andra tycker den är liten, gillar jag den och tycker att den funkar så tänker jag skita i alla andras åsikter. (Förutom alla som håller med mig dock)
Kan absolut fungera, men det beror ju också på hur du vill bära din klocka och vad du i kombination med din övriga klädsel vill sända för signaler...Vänta bara tills grabbarna från Vintage-delen får upp ögonen för den här tråden...då kommer det regna in votes på "Nej, sitter perfekt"![]()