• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Landsort brons LE PB 30/4

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Pris
30 tkr
Returpolicy
Alla ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Tog nyligen denna i inbyte av välkänd forumprofil/GG men lådan svämmar över så den får gå vidare till ett bättre hem.

Syftet är som alltid att konsolidera samlingen så kontant affär prioriteras men jag brukar gå att fresta med byten. Jag bjuder på REK.

Se gärna min referenstråd: FranzJaeger.

Tack på förhand!

Sjöö Sandström Landsort brons, 42,5mm - 32 30 tkr

Senaste generationens dykare från SS i begränsad utgåva. Vattentät till 459m enligt uppgift, därefter på egen risk. Gott skick, inte mycket patinerad, låter bilderna tala för sig själv. Kommer full set med box, cert, extra grön bezel i obruten förpackning, två band, samt originalkvitto. Uttagen på Becks i Norrköping sent 2022 av föregående ägare.

Nypris är idag 48.200kr, den är slutsåld. Läs mer om modellen här:
https://www.sjoosandstrom.com/collection/landsort-459m/003572

IMG_3416.jpeg


Fler bilder:
IMG_3423.jpeg
IMG_3418.jpeg
IMG_3422.jpeg
IMG_3421.jpeg
IMG_3420.jpeg
IMG_3419.jpeg
IMG_3424.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp