Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tung bild, grymt läcker!
![]()
Tung bild, grymt läcker!
![]()
Tyckte det här var ganska roligt. En av piloterna hittade mig på Instagram.![]()
Bra fråga. Han är dock instagrammare och gjorde ett jobb för Sjöö Sandström. Jag hade också sökt på hashtaggen efter att jag gjort låga flyby's för några hundra människor på ett specifikt event. Roligt att han tog sig tid att skriva iaf.Häftigt! hur stor är sannolikheten för detta?![]()
Vad festligt. Då är det väl honom jag är fotad med och vi kan anta att det sitter en Skydiver på hans arm!Tyckte det här var ganska roligt. En av piloterna hittade mig på Instagram.
![]()
Det var det.Vad festligt. Då är det väl honom jag är fotad med och vi kan anta att det sitter en Skydiver på hans arm!
Visade bilden för min fru hennes svar var: "-Köp den då MEN SEN FÅR DET TAMEJFAAAN VARA NOOOG!!!" Hehe, damer...Tung bild, grymt läcker!
![]()
KÖÖP! =)Visade bilden för min fru hennes svar var: "-Köp den då MEN SEN FÅR DET TAMEJFAAAN VARA NOOOG!!!" Hehe, damer...
RM blaKänner inget köpsug efter denna klocka. Guldaren ser dock helt klart bra ut. Sedan är det ju roligt med ett svenskt klockmärke. Vore jag ekonomiskt starkare skulle jag gärna köpa aktier i bolaget för att stötta istället för att köpa en klocka...
En fråga; vilka andra klockmärken med urverk från Vaucher finns det?
Känner inget köpsug efter denna klocka. Guldaren ser dock helt klart bra ut. Sedan är det ju roligt med ett svenskt klockmärke. Vore jag ekonomiskt starkare skulle jag gärna köpa aktier i bolaget för att stötta istället för att köpa en klocka...
Känner inget köpsug efter denna klocka. Guldaren ser dock helt klart bra ut. Sedan är det ju roligt med ett svenskt klockmärke. Vore jag ekonomiskt starkare skulle jag gärna köpa aktier i bolaget för att stötta istället för att köpa en klocka...
Fast det är väl egentligen ganska ointressant om ett klockmärke är ungt eller gammalt
Korrektomundo!Det bandet på eventet var grått!
Nej absolut inte, för mig är det väldigt viktigt då det borgar för tradition och en lång historia av att kunna tillverka armbandsur av väldigt hög kvalie. Nu kan jag ju bara tala för mig själv men jag skulle nog gissa att det är viktigt för majoriteten av potentiella kunder och intresserade av armbandsur i den högre skolan hur länge ett märke varit verksamt.
Kommer bli en, frågan är bara vilken. Skall suga på det en stund och klämma i butik, sem får vi se.Ska du beställa en?
Visade bilden för min fru hennes svar var: "-Köp den då MEN SEN FÅR DET TAMEJFAAAN VARA NOOOG!!!" Hehe, damer...
Nej absolut inte, för mig är det väldigt viktigt då det borgar för tradition och en lång historia av att kunna tillverka armbandsur av väldigt hög kvalite. Nu kan jag ju bara tala för mig själv men jag skulle nog gissa att det är viktigt för majoriteten av potentiella kunder och intresserade av armbandsur i den högre skolan hur länge ett märke varit verksamt. Även därför du kan läsa "Since 1901" och liknande i olika logotyper.
Vad tyckte ni som var där om den gråa tavlan? Är mest sugen på den.
Jag tycker den grå tavlan var klart snyggast. Den kändes väldigt balanserad mot stålboetten och det grå bandet.