Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket säger en hel om prissättningen och att den är lite galen (enligt mig)...klockan ser bra ut men dom har lagt sig i ett högt segment, roseguldarn är 25k dyrare än nya Rolex Cellini date....
Patek 5196 som är ganska snarlik till utseendeSer ut som det var ett grymt event, klockan ser bra ut men dom har lagt sig i ett högt segment, roseguldarn är 25k dyrare än nya Rolex Cellini date....
Dom siktar högt vilket är bra, Hoppas dom lyckas!!!!
När finnes den i butik?Jag gillade verkligen stålvarianten! Satt väldigt bra på armen.
Kvalitetskänslan på både guldaren och stålisen var dessutom riktigt gedigen. Jag tror faktiskt dessa kan bli en hit, även om priserna klivit upp rejält. Sen är det ju, åtminstone i min bok, betydligt fräckare att ta ett jättekliv och våga än om man skulle tagit småsteg uppåt i segmenten. Glory to the brave!
Och ett stort tack till Sjöö Sandström för en mycket trevlig och lyckad lanseringskväll!
Kvalitetskänslan på både guldaren och stålisen var dessutom riktigt gedigen. Jag tror faktiskt dessa kan bli en hit, även om priserna klivit upp rejält. Sen är det ju, åtminstone i min bok, betydligt fräckare att ta ett jättekliv och våga än om man skulle tagit småsteg uppåt i segmenten. Glory to the brave!
Och ett stort tack till Sjöö Sandström för en mycket trevlig och lyckad lanseringskväll!
Jag gillade verkligen stålvarianten! Satt väldigt bra på armen.
Mitten oktober.När finnes den i butik?
Nä, gillar inte den breda glasringen eller att det dtår stockholm. Sweden hade vart bättre imo.
Jag tycker det är lite märkligt att man framhåller både Stockholm och swiss movement. Tanken är väl att det ska utstråla någon form av kvalitet, men jag tror det blir förvirrande för de som inte är insatta. Lägg till förvirrande nämn på de "egna" kalibrarna så blir det lite rörigt.
Hade det stått Gothenburg på urtavlan så hade du jublat och ordnat en parad…![]()