bykr89
Basic
lolInte alls, hos S&S, enligt uppgift!
Som var FEL. Det är hos Erikson!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
lolInte alls, hos S&S, enligt uppgift!
Som var FEL. Det är hos Erikson!!!!
Jäkla tur att du fick mig att dubbelkolla, annars hade jag åkt till fel ända av stan. Tack
Haha jäklar vad illa det varit..Jäkla tur att du fick mig att dubbelkolla, annars hade jag åkt till fel ända av stan. Tack![]()
Samt vi som missade mailetSe till nu att liverapporterar från afterworken för oss som bor i fel ände i landet![]()
Sjöö Sandström hälsar att du ska maila [email protected]Tänkte att detta kanske var rätt tråd att posta i? Jag söker manualen till en Sjöö Sandström Chronolink. Förstår inte helt hur kodfunktionen fungerar!
Det gjorde vi säkert, lyckades inte ta en vettig bild, bara dricka vin och snacka klockorHaha jäklar vad illa det varit..
Ses där, i Sumpan alltså..![]()
Två generation 1, en stål och en guld. Inget om den nya, annat än att den kommer i slutet på feb(?)Var de ingen RC på plats?
Dom har säkert fått skriva på ett sekretessavtal innan dom fick gå in.Var de ingen RC på plats?
Dom har säkert fått skriva på ett sekretessavtal innan dom fick gå in.
![]()
![]()
Snygg klocka du började bildserien med från kvällen!!!Var ont om bilder från kvällens AW så får väl försöka ändra lite på det.
![]()
![]()
![]()
Tycker RCn gör sig grymt bra på gummi, lite lagomt sportig sådär.
Var RC gulden till Salu ?Två generation 1, en stål och en guld. Inget om den nya, annat än att den kommer i slutet på feb(?)
Nej. Båda var i privat ägo och inte till salu.Var RC gulden till Salu ?
Det har väl hänt. Å andra sidan brukar vi väl få rabatt ändå och den är nog inte större vid dessa tillfällen.Brukar dom köra med någon typ av rabatt på dessa typ av event?
Bra review! ..mer liknade till folketHär är min recension av UTC Skydiver Black Night
Tack så mycket, kul att du gillade denBra review! ..mer liknade till folket..dock så har även jag problem med Quartz, men bra film och trevligt att lyssna på.
Sant. Och det är väl endast pga just det som den lite tilltalar mej ändåTack så mycket, kul att du gillade den
Är oftast inte intresserad av kvartz klockor men i detta fall är ett kvartsverk nästa nödvändigt då militären faktiskt behöver, tex näst intill perfekt tidhållning etc. Då blir det på en gång mer intressant.
Bra recension. Myste lite med en UTC på Erikson. Tyvärr så säger du 2:40 in i filmen att den kostar $28 000 vilket kanske är att ta i liteHär är min recension av UTC Skydiver Black Night