Här på KS är det ju bara Rolex som är ”lättsålda” övriga märken som tex JLC mf är svårsålda.Ja det är lite knepigt, har dock ingen erfarenhet direkt om hur lätt/svårt det är att sälja klockor på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här på KS är det ju bara Rolex som är ”lättsålda” övriga märken som tex JLC mf är svårsålda.Ja det är lite knepigt, har dock ingen erfarenhet direkt om hur lätt/svårt det är att sälja klockor på forumet
Men du kan som jag köra den på Hirsch Accent. Det blev riktigt bra! Påminner väldigt mycket om PP auqunat (tycker jag)Royal capital är väldigt fin. Synd att den bara kommer på läder.
Kolla med @donnie hans är till salu enligt hans instagram kontoJag tycker att det är lite märkligt att royal capital verkar vara relativt svårsålda på forumet trots att de ligger rätt i pris iallafall stålmodellerna guld har jag aldrig sett till salu
Bild!Men du kan som jag köra den på Hirsch Accent. Det blev riktigt bra! Påminner väldigt mycket om PP auqunat (tycker jag)
Hmmmm inte illa! Gillar du inte heller läder?
OmHär på KS är det ju bara Rolex som är ”lättsålda” övriga märken som tex JLC mf är svårsålda.
anledningen till att s&s är svårsålda beror kanske på att ingen vill sälja domHär på KS är det ju bara Rolex som är ”lättsålda” övriga märken som tex JLC mf är svårsålda.
Jorrå, men det blir lite dressat och jag vill ha en äventyrareHmmmm inte illa! Gillar du inte heller läder?
Coolt, vill ta en titt på BCn..Vilka kommer på SS x Erikson AWn imorn? Jag och Black Copper kommer.
![]()
Coolt, vill ta en titt på BCn..
Min nästa klocka blir en royal steel classic m vit tavla, att komplettera SMPdivern med
![]()
Inte inbjuden......Vilka kommer på SS x Erikson AWn imorn? Jag och Black Copper kommer.
![]()
Visste inte heller, visste inte ens om det...Vilka kommer på SS x Erikson AWn imorn? Jag och Black Copper kommer.
![]()
Visste inte heller, visste inte ens om det... Wtf @Sjöö Sandström
Inte inbjuden......![]()
Visste inte heller, visste inte ens om det... Wtf @Sjöö Sandström
Det kommer fler tillfällen, den är riktigt bra på gummiKom och ställ er med puppyeyes utanför så blir ni nog insläppta trots allt!
Margarinkungen, det vore fett att se din RC med gummit!
Inte inbjuden......![]()
Visste inte heller, visste inte ens om det...
Kom från Erikson, vanliga mailutskicken till inbjudningarna som alla får. Antar jag...? Kom för ett tag sen.
Kom från Erikson, vanliga mailutskicken till inbjudningarna som alla får. Antar jag...? Kom för ett tag sen.
Absolut, trodde jag var med där? Men det gör inget, var ju där i november.Ja, vanliga utskicket. Det är värt att signa upp hos Erikson![]()
Absolut, trodde jag var med där? Men det gör inget, var ju där i november.
Ha det så fint
Hos Erikson.Visste iofs att de skulle ha en men inte fått något mail. Är det hos SS?
Vet du hur problemen yttrade sig? Min WT håller tiden suveränt men låter på ett sätt jag aldrig hört tidigare. Ett sorts ”sjungande” ljud.... pJag vet att det var problem med worldtimern och att flera verk byttes ut, berodde tydligen på oljorna. Men dom klockägarna kompenserades med presentkort på tavla inkl byte. Så det kanske inte var en så dålig affär.
Ska vara åtgärdat nu dock.
det var nåt tjall med gången, har du inte haft problem med det eller att den har stannat när den inte borde så är inte din drabbad, det var inte heller alla som krånglade, det skulle tydligen ha varit ett fåtal.Vet du hur problemen yttrade sig? Min WT håller tiden suveränt men låter på ett sätt jag aldrig hört tidigare. Ett sorts ”sjungande” ljud.... p
Tack!det var nåt tjall med gången, har du inte haft problem med det eller att den har stannat när den inte borde så är inte din drabbad, det var inte heller alla som krånglade, det skulle tydligen ha varit ett fåtal.
Men känner du dig osäker så maila s s så kan de se när den är tillverkad, om det är före eller efter problemen upptäcktes
allt man blir orolig för är lika bra att kolla upp.Tack!
Kommer besöka SS för att de ska få höra det märkliga ljudet.....
Dra gärna ut bilder eller info Om dom har med sej eller snackar om nya Royal CapitalVilka kommer på SS x Erikson AWn imorn? Jag och Black Copper kommer.
![]()
Nej, tror det var i början av produktionen, löstes väl ganska fort. Vet att 16 hade det feletVet du hur problemen yttrade sig? Min WT håller tiden suveränt men låter på ett sätt jag aldrig hört tidigare. Ett sorts ”sjungande” ljud.... p
Inte alls, hos S&S, enligt uppgift!Hos Erikson.