• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

D9BCEC7C-FD24-40EC-BFA6-1CADD231E3FF.jpeg

Jag vet att det var problem med worldtimern och att flera verk byttes ut, berodde tydligen på oljorna. Men dom klockägarna kompenserades med presentkort på tavla inkl byte. Så det kanske inte var en så dålig affär.
Ska vara åtgärdat nu dock.
Vet du hur problemen yttrade sig? Min WT håller tiden suveränt men låter på ett sätt jag aldrig hört tidigare. Ett sorts ”sjungande” ljud.... p

Vet du hur problemen yttrade sig? Min WT håller tiden suveränt men låter på ett sätt jag aldrig hört tidigare. Ett sorts ”sjungande” ljud.... p
det var nåt tjall med gången, har du inte haft problem med det eller att den har stannat när den inte borde så är inte din drabbad, det var inte heller alla som krånglade, det skulle tydligen ha varit ett fåtal.
Men känner du dig osäker så maila s s så kan de se när den är tillverkad, om det är före eller efter problemen upptäcktes

det var nåt tjall med gången, har du inte haft problem med det eller att den har stannat när den inte borde så är inte din drabbad, det var inte heller alla som krånglade, det skulle tydligen ha varit ett fåtal.
Men känner du dig osäker så maila s s så kan de se när den är tillverkad, om det är före eller efter problemen upptäcktes
Tack!
Kommer besöka SS för att de ska få höra det märkliga ljudet.....

Tillbaka
Topp