Hawk100
Silver
Vilket mörker!!!Du har första tjing(Hm, tror jag...måste nog dubbelkolla historiken i PM-korgen)
Oavsett vad som händer med den så lär det inte vara den bländande lumen som skapar habegäret
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket mörker!!!Du har första tjing(Hm, tror jag...måste nog dubbelkolla historiken i PM-korgen)
Oavsett vad som händer med den så lär det inte vara den bländande lumen som skapar habegäret
![]()
Mr Clark Kent,
Endast ett ex.
Fick, som du vet, bekräftat igår att min Chronolink är mycket tidig, förmodligen från första året. Vad jag skulle begära har jag dock ingen aning om. Och även om jag hade det skulle jag inte skriva det i den här tråden.Eftersom du själv har ett ex med Boforsverket som du naturligtvis inte säljer, men vad skulle du begära (bara nyfiken)???
När får vi se den rosa tavlan monterad?Oj, då låter det nästan för bra för att vara sant att det är mitt ex. Snarare att det är en annan typ av rosa tavla som det tillverkades fler av.
![]()
När får vi se den rosa tavlan monterad?
Mr Clark Kent,
RÄTTELSE, det var 1996 den kom, inget annat.
Nu har jag ingen bild på UTC Extreme, men där emot en gammal bild på Royal Chronographen i GULD. En modig pjäs som gjordes i 5 ex och kostade över 140k.Nån som tog några bilder igår på UTC Extreme i gulguld? Glömde såklart ta några bra bilder. Sjukaste klockan de gjort i varje fall.
Fick, som du vet, bekräftat igår att min Chronolink är mycket tidig, förmodligen från första året. Vad jag skulle begära har jag dock ingen aning om. Och även om jag hade det skulle jag inte skriva det i den här tråden.![]()
Det digitala urverket är utvecklat tillsammans med Bofors och är baserat på det verk som sitter i LV-systemet Bamse. Om jag nu är korrekt påläst, alltså.Vad menas med Boforsverket? Har själv en chronolink med lågt 300nummer. @TiE @Sjöö Sandström
Det digitala urverket är utvecklat tillsammans med Bofors och är baserat på det verk som sitter i LV-systemet Bamse. Om jag nu är korrekt påläst, alltså.![]()
Kan inte svara på det, trodde det satt samma verk i alla Chronolink.Har hört samma, men tänkte på om det var något speciellt med de tidiga chronolinken jämfört med de senare?
Kan inte svara på det, trodde det satt samma verk i alla Chronolink.
Något jag har för mig att jag läste någonstans. Har skickat frågan vidare till Felix. Vågar inte själv öppna boettlocket på min med nr 1085.Trodde jag också. @TiE Kan du reda ut besticken?![]()
Något jag har för mig att jag läste någonstans. Har skickat frågan vidare till Felix. Vågar inte själv öppna boettlocket på min med nr 1085.![]()
Snyggt!Äntligen fått tillbaka min Skydiver från service.
![]()
Nu vill vi ut på äventyr!
http://www.srsgroup.se/careers/current-openingsÄntligen fått tillbaka min Skydiver från service.
![]()
Nu vill vi ut på äventyr!