• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tuktuk

Patek
2-Faktor
image.jpeg
Fullbordar trion :sjoosandstrom: :)
 

Hawk100

Rolex
Jag trodde inte det var meningen att Felix (om det nu var han) skulle elda upp burgarna. Men det kanske var tänkt att bli Burger King stuk på dem?;)

Eldandet av burgarna får jag ta ansvar för. Felix är oskyldig!
Ett gammalt Aussie-knep att "förhöja smakupplevelsen" genom att skvätta öl på grillen.....
Vet inte om det smakar bättre, men det ser effektfullt ut och Burger Kings gamla slogan "Eldat är godast" (eller hur det nu var) känns då aktuell.....
 

JE89

Cartier
har kollat igenom tråden, och måste säga att jag värkligen fastnat för chronolinken. Vad kan man tänkas få betala för en på länk?
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tror jag inte, ju nyare och fräschare desto dyrare. Möjligen är uren från första batchen lite dyrare, men det har jag ingen koll på.
Eftersom du själv har ett ex med Boforsverket som du naturligtvis inte säljer, men vad skulle du begära (bara nyfiken)???
 

par

Patek
2-Faktor
Jag stod i samma val och kval som @Ernesto gjorde - World timer eller skydiver. Jag testade båda och jag gick hem och funderade. Testade igen efter en vecka och jag ville så gärna gilla worldtimer men vi klickade inte alls. Inget fel på den men jag fastnade inte.

Skydivern har jag däremot varit skeptisk till länge, när jag testade den vände det helt:) Den är stor men det funkar ändå riktigt bra på mina små handleder. Riktig solid känsla och jäkligt kul historia, en perfekt beater(okej alla mina klockor är alltid safequeens;))

Bilder

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jag stod i samma val och kval som @Ernesto gjorde - World timer eller skydiver. Jag testade båda och jag gick hem och funderade. Testade igen efter en vecka och jag ville så gärna gilla worldtimer men vi klickade inte alls. Inget fel på den men jag fastnade inte.

Skydivern har jag däremot varit skeptisk till länge, när jag testade den vände det helt:) Den är stor men det funkar ändå riktigt bra på mina små handleder. Riktig solid känsla och jäkligt kul historia, en perfekt beater(okej alla mina klockor är alltid safequeens;))

Bilder

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Mkt bra :). Jag råkar ha båda, och för mig är WT mer en rätt sportig dressare, UTC är rejäla doningar som funkar i alla lägen egentligen, men mest som beater för mig också :D
 
  • Like
Reactions: par

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tips till alla Skydivers; jag fick med en helt oanvänd länk. Använder den inte och kan tänka mig att sälja den till en SD kompis :).
 

Bender

Cartier
Jag stod i samma val och kval som @Ernesto gjorde - World timer eller skydiver. Jag testade båda och jag gick hem och funderade. Testade igen efter en vecka och jag ville så gärna gilla worldtimer men vi klickade inte alls. Inget fel på den men jag fastnade inte.

Skydivern har jag däremot varit skeptisk till länge, när jag testade den vände det helt:) Den är stor men det funkar ändå riktigt bra på mina små handleder. Riktig solid känsla och jäkligt kul historia, en perfekt beater(okej alla mina klockor är alltid safequeens;))

Bilder

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Samma här jag. Jag stod också i valet och kvalet med samma känsla som du, klickade inte heller till 100 med World timer fast jag valde den ändå antagligen en annan känsla och lite kul med en limiterad upplaga, sen kan man alltid köpa Skydivern senare.

Blir lite nöjdare för var dag sen tror jag den kommer bli perfekt med ett slitet kanvas band :cigar:
IMG_20160606_223145.jpg
 

Hawk100

Rolex
Hur bättre använda sitt 1000:e inlägg än att visa upp tavelbytet på Chronolinken. Så oerhört nöjd och sorry @Hawk100, nu sitter den säkert över sommaren åtminstone :)

IMG_20160609_141944.jpg
Ha ha ha!!! :p
Jag förstår dig till fullo! Jag tyckte du verkade lite sinnesförvirrad som funderade på att göra dig av med den....
Men om du blir lite galen igen så vet du vem som är intresserad!!! ;)
Ha en bra sommar med Chronolinken!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ha ha ha!!! :p
Jag förstår dig till fullo! Jag tyckte du verkade lite sinnesförvirrad som funderade på att göra dig av med den....
Men om du blir lite galen igen så vet du vem som är intresserad!!! ;)
Ha en bra sommar med Chronolinken!

Du har första tjing :) (Hm, tror jag...måste nog dubbelkolla historiken i PM-korgen)
Oavsett vad som händer med den så lär det inte vara den bländande lumen som skapar habegäret :)

IMG_20160610_013444.jpg
 
Topp