Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör så det ryker @AdamSTKS officiella kock, Adam är grym i köket
![]()
Tack för trevligt häng, och jag vill passa på att tacka @Mw79 som lät mig vara hans dateGrym kväll igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Såhär blir det när gallret är felvänt
![]()
![]()
![]()
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström för en grym kväll!
Och @Hawk100 som lät mig bli hans date![]()
Jag trodde inte det var meningen att Felix (om det nu var han) skulle elda upp burgarna. Men det kanske var tänkt att bli Burger King stuk på dem?Grym kväll igår!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Såhär blir det när gallret är felvänt
![]()
![]()
![]()
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström för en grym kväll!
Och @Hawk100 som lät mig bli hans date![]()
@Clark Kent du har helt rätt,den är för dyr för de skicket och dingen kl5-6 är ganska stor. Trist att vänta men får hoppas någon har en här till vettigt pris. Service gör mig inget om priset är rätt men vill nog ha en som jag själv kan få gör alla märken i..
Jag trodde inte det var meningen att Felix (om det nu var han) skulle elda upp burgarna. Men det kanske var tänkt att bli Burger King stuk på dem?![]()
Beroende på skick och ålder får du nog ge mellan 16/17 och 23/24.har kollat igenom tråden, och måste säga att jag värkligen fastnat för chronolinken. Vad kan man tänkas få betala för en på länk?
tack för svaret. är det något specielt årtal som är dyrare än de andra?Beroende på skick och ålder får du nog ge mellan 16/17 och 23/24.
Tror jag inte, ju nyare och fräschare desto dyrare. Möjligen är uren från första batchen lite dyrare, men det har jag ingen koll på.tack för svaret. är det något specielt årtal som är dyrare än de andra?
Eftersom du själv har ett ex med Boforsverket som du naturligtvis inte säljer, men vad skulle du begära (bara nyfiken)???Tror jag inte, ju nyare och fräschare desto dyrare. Möjligen är uren från första batchen lite dyrare, men det har jag ingen koll på.
då är det bara att börja leta efter ett bra exTror jag inte, ju nyare och fräschare desto dyrare. Möjligen är uren från första batchen lite dyrare, men det har jag ingen koll på.
Mkt braJag stod i samma val och kval som @Ernesto gjorde - World timer eller skydiver. Jag testade båda och jag gick hem och funderade. Testade igen efter en vecka och jag ville så gärna gilla worldtimer men vi klickade inte alls. Inget fel på den men jag fastnade inte.
Skydivern har jag däremot varit skeptisk till länge, när jag testade den vände det heltDen är stor men det funkar ändå riktigt bra på mina små handleder. Riktig solid känsla och jäkligt kul historia, en perfekt beater(okej alla mina klockor är alltid safequeens
)
Bilder
![]()
![]()
![]()
Jag stod i samma val och kval som @Ernesto gjorde - World timer eller skydiver. Jag testade båda och jag gick hem och funderade. Testade igen efter en vecka och jag ville så gärna gilla worldtimer men vi klickade inte alls. Inget fel på den men jag fastnade inte.
Skydivern har jag däremot varit skeptisk till länge, när jag testade den vände det heltDen är stor men det funkar ändå riktigt bra på mina små handleder. Riktig solid känsla och jäkligt kul historia, en perfekt beater(okej alla mina klockor är alltid safequeens
)
Bilder
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha!!!Hur bättre använda sitt 1000:e inlägg än att visa upp tavelbytet på Chronolinken. Så oerhört nöjd och sorry @Hawk100, nu sitter den säkert över sommaren åtminstone
![]()
Ha ha ha!!!
Jag förstår dig till fullo! Jag tyckte du verkade lite sinnesförvirrad som funderade på att göra dig av med den....
Men om du blir lite galen igen så vet du vem som är intresserad!!!
Ha en bra sommar med Chronolinken!