• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tog med Chronolinken till Kalmar på fest
6A6646DC-05E9-49B4-A19F-C0562860DE8A.jpeg
 
Senast ändrad:
Hej alla S&S-fantaster,
Måste bara ställa frågan här bland folk ”som har koll”. Har en UTC Skydiver Black Night från april ’22 ute för 17K på Köp&Sälj som inte blir såld. Gått ner från 20 till 17 och tycker priset är väldigt bra. Är jag fel ute?

Tacksam för input.
 
  • Like
Reactions: JGP
Hej alla S&S-fantaster,
Måste bara ställa frågan här bland folk ”som har koll”. Har en UTC Skydiver Black Night från april ’22 ute för 17K på Köp&Sälj som inte blir såld. Gått ner från 20 till 17 och tycker priset är väldigt bra. Är jag fel ute?

Tacksam för input.
Tuffa tider 🤷🏼‍♂️ Har själv klockor ute dock lite mer svårsålda
 
Hej alla S&S-fantaster,
Måste bara ställa frågan här bland folk ”som har koll”. Har en UTC Skydiver Black Night från april ’22 ute för 17K på Köp&Sälj som inte blir såld. Gått ner från 20 till 17 och tycker priset är väldigt bra. Är jag fel ute?

Tacksam för input.
Vettigt pris för varan, som dock är ganska nischad. Svåra tider att sälja i. Där tror jag du har den bistra sanningen
 
Tillbaka
Topp