Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin bild och klockaHa en fin och solig Sjöö Sandström Söndag
Är detta alltså årets nysläpp i specialversion? Trodde det var en av de tidigare Landsort-generationerna först.
Det är ju trots allt Sjöö Sandström-söndag så här kommer en bild på bakboetten som även den skiljer sig från butiksmodellerna.
Detta är limiterad special version för att fira marinen 500 årÄr detta alltså årets nysläpp i specialversion? Trodde det var en av de tidigare Landsort-generationerna först.
Landsort Marinen 500 år släpptes i år, i princip samtidigt som den lanserades i de övriga butiksversionerna (svart, grön, blå och brons). Det är i år Marinen firar 500 år så därav att den gjordes i år.Är detta alltså årets nysläpp i specialversion? Trodde det var en av de tidigare Landsort-generationerna först.
Alright. Missat att det kommit en variant utöver de fyra ordinarie. Riktigt coolt.Landsort Marinen 500 år släpptes i år, i princip samtidigt som den lanserades i de övriga butiksversionerna (svart, grön, blå och brons). Det är i år Marinen firar 500 år så därav att den gjordes i år.
Tror vi bara ser början. Tror många börjar hålla i sina pengar och förbereder sig för tuffare tider. Inflation och räntemässigt. Lyxkonsumtion som klockor är kommer nog inte bli prioriterade i hemmen. Ska bli intressant och se hur det ser ut efter vintern.Hej alla S&S-fantaster,
Måste bara ställa frågan här bland folk ”som har koll”. Har en UTC Skydiver Black Night från april ’22 ute för 17K på Köp&Sälj som inte blir såld. Gått ner från 20 till 17 och tycker priset är väldigt bra. Är jag fel ute?
Tacksam för input.
Precis som tidigare nämnt, svårt läge. Antingen hålla tills bättre tider men riskera ytterligare nedgång. Behöver du pengarna nu? Sälj. I annat fall kan det vara värt att avvakta, en 22a borde inte droppa allt för mycket inom 1-2 år.Hej alla S&S-fantaster,
Måste bara ställa frågan här bland folk ”som har koll”. Har en UTC Skydiver Black Night från april ’22 ute för 17K på Köp&Sälj som inte blir såld. Gått ner från 20 till 17 och tycker priset är väldigt bra. Är jag fel ute?
Tacksam för input.
Drog inväger den för 16,750 ink. Rek. Inte för jag behöver pengarna men kändes bättre än att den låg i garderoben och ”skräpade”. Insåg relativt snart efter jag köpte den att det inte var min grej. Men jag gav den ett försök iaf.Precis som tidigare nämnt, svårt läge. Antingen hålla tills bättre tider men riskera ytterligare nedgång. Behöver du pengarna nu? Sälj. I annat fall kan det vara värt att avvakta, en 22a borde inte droppa allt för mycket inom 1-2 år.
Den är riktigt fin i brons. Blev en svart för mig idag.Brons kanske får vänta. Synd att missa lumen under mörka tider...
Grattis! Fint tillskot som vanligt
Dagens köp, så nöjd, vilken härlig klocka. Sitter mycket bra på armen. Tack för bra service (som alltid) @ERIKSON URHANDEL
Tack!Grattis! Fint tillskot som vanligt
Grattis till en grym dinka
Dagens köp, så nöjd, vilken härlig klocka. Sitter mycket bra på armen. Tack för bra service (som alltid) @ERIKSON URHANDEL
Den skulle jag gärna köpa. Heja heja, repmånad nu kommer jag.
Sjöö Sandström Landsort Marinen 500 år.
Jag var därKan iallafall konstatera att @Sjöö Sandström är medvetna om att den destro-version av landsort är ett måste-släpp framöver efter att pratat med dom på @ERIKSON URHANDEL:s oktoberfest, var det någon annan från tråden som var där?