Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grym dinka! Knep du den här på KS.Den här hämtades hem idag
![]()
Nope det var den som kom ut här på KSGrattis till en grym dinka! Knep du den här på KS.
Jo jag såg den vilket jäkla bra pris det va,han ändra min förra post från blocket till KS.Nope det var den som kom ut här på KSKunde inte låta bli när det var ett så pass bra pris!
Grattis!Den här hämtades hem idag
![]()
Otroligt läcker alltså, satan!Dagens kostymdykare, kunde inte låta bli att testa den idag
![]()
Tack tack! Klart positivt överraskad av denOtroligt läcker alltså, satan!
Grattis till nyförvärvet!![]()
Jag har haft två stycken WT's (36mm) och rotorn har hörts ganska tydligt på båda.Hej allihop,
Jag fick precis hem en helt ny orange WT -41. Klockan är kvalitetsmässigt precis som jag förväntade mig att den skulle vara men jag upplever att rotorn låter väldigt högt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av SS men mina övriga automatklockor är inte alls lika "rassliga". Hur upplever ni era Worldtimers?
![]()
Alla mina sjöö har varit rätt så ljudliga. Både helt nya och äldre. Jag skulle inte oroa mig. 2824 och dess syskon (Selitta osv) är generellt högljudda.Hej allihop,
Jag fick precis hem en helt ny orange WT -41. Klockan är kvalitetsmässigt precis som jag förväntade mig att den skulle vara men jag upplever att rotorn låter väldigt högt. Jag har ingen tidigare erfarenhet av SS men mina övriga automatklockor är inte alls lika "rassliga". Hur upplever ni era Worldtimers?
![]()
Jag har haft två stycken WT's (36mm) och rotorn har hörts ganska tydligt på båda.
Stort tack för feedback.Alla mina sjöö har varit rätt så ljudliga. Både helt nya och äldre. Jag skulle inte oroa mig. 2824 och dess syskon (Selitta osv) är generellt högljudda.
Edit, grattis till grym klocka!
Den är ju faktiskt otrolig!Dagens kostymdykare, kunde inte låta bli att testa den idag
![]()
Svart... bränder... aska... gävlebocken?Sjöö Sandströms årsklocka 2022.
![]()
Pippi i svart tavla?Sjöö Sandströms årsklocka 2022.
![]()
Tänkte exakt samma.Pippi i svart tavla?
Otroligt vad fin!Den här hämtades hem idag
![]()
Svart pippi! Mycket bra![]()
![]()
Jag gillade den vita också, men vet att svart är mer min grej. På gummit kommer den bli grym också!Denna kan jag faktiskt tänka mej att införskaffa. Väldigt snygg och stilren. (Skulle vart 39mm) Men dessa 41mm kommer troligen kvarstå i all evighet, och där får jag väl bara gilla läget...tycker de e liiite för stort hopp mellan 36-41. Snygg och kommer att införskaffas på eftermarknaden. Tjäääna!
Jag gillade den vita också, men vet att svart är mer min grej. På gummit kommer den bli grym också!
En 39mm har ju typ alla bett om länge, vi får väl se när den kommer. Finns ju dock ett annat märke, rätt så poppis, börjar på R och slutar på X, som hoppar från 36 till 41. Så helt fel ute är man inte.
Du menar med svarta skruvar? Finns en hel svart också. Jo ovanliga.Kanske jag som är novis men är inte dessa ovanliga med denna bezel?
![]()