• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

apex

Omega
Idag fick det bli denna goding!
crono.jpeg
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Grattis, ascool! skulle kollat på en förra helgen men det var slutsålt…
Får vara snabbare n gång
Ring runt till olika återförsäljare och kolla om de har kvar. Många kan nog tänka sig att skicka om du verkligen vill ha den.

 

ugglan4

Breitling
Hej alla, Det är dags för mig att köpa min första klocka och jag gillar Royal Steel Chronograph. Va har ni att säga om klockan?, och vad rimligt att betala för begagnad?

Allt gott, å kul att se alla era fina klockor🤩
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Hej alla, Det är dags för mig att köpa min första klocka och jag gillar Royal Steel Chronograph. Va har ni att säga om klockan?, och vad rimligt att betala för begagnad?

Allt gott, å kul att se alla era fina klockor🤩
Bra val som första klocka!

Stabil, snygg och mångsidig.

Tips: köp på länk så kan du köpa till band

Beroende på skick och ålder, mellan 12 och 20 är rimligt
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Det är stor skillnad, så leta begagnat. Brukar gå att få tag på till ca halva nypriset🙂
Worldtimer är en grymt trevlig klocka, så det är ett riktigt bra val👍
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.

Det är stor skillnad, så leta begagnat. Brukar gå att få tag på till ca halva nypriset🙂
Worldtimer är en grymt trevlig klocka, så det är ett riktigt bra val👍
Enig med Limen. Grym klocka. Du bör kunna hitta en fin med både länk och gummi (du vill ha båda) för runt 15.

Happy hunting!
 

JÅGE

Breitling
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Stor skillnad som många sagt innan, så håll utkik, testa även skillnaden på 36 & 41, 👍🏽
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
 
Topp