Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spekulant! Höjta när det är dagsDubbelt orange, dock får bara ”lillingen” stanna
![]()
Är WT en 41:a?Dubbelt orange, dock får bara ”lillingen” stanna
![]()
Yes det är WT41 och RSC36 på bildenÄr WT en 41:a?
Grattis, ascool! skulle kollat på en förra helgen men det var slutsålt…Tack tack! Klart positivt överraskad av den![]()
Ring runt till olika återförsäljare och kolla om de har kvar. Många kan nog tänka sig att skicka om du verkligen vill ha den.Grattis, ascool! skulle kollat på en förra helgen men det var slutsålt…
Får vara snabbare n gång
Svårt att säga, hörde nån som nämnde att de kostar ca 7k att köpa ny. Så beroende på skick osv är väl 3-5k rimligt för en begagnad tycker jagVad tycker ni är ett rimligt pris på Stållänk till landsorten?
Ja precis, var väll runt 5 jag tänkte eftersom dom inte finns att köpaSvårt att säga, hörde nån som nämnde att de kostar ca 7k att köpa ny. Så beroende på skick osv är väl 3-5k rimligt för en begagnad tycker jag![]()
Är du säker? Hört att det ska gå att köpa länken till gamla Landsort om man hör av sig direkt till Sjöö Sandström.Ja precis, var väll runt 5 jag tänkte eftersom dom inte finns att köpa
Jasså, jag trodde inte dom hade kvar dom i sortimentetÄr du säker? Hört att det ska gå att köpa länken till gamla Landsort om man hör av sig direkt till Sjöö Sandström.
Bra val som första klocka!Hej alla, Det är dags för mig att köpa min första klocka och jag gillar Royal Steel Chronograph. Va har ni att säga om klockan?, och vad rimligt att betala för begagnad?
Allt gott, å kul att se alla era fina klockor![]()
Underbara!Wohoo hemma och kan köra klockbyte, från Sjöö Sandström till Sjöö Sandström
![]()
Det är stor skillnad, så leta begagnat. Brukar gå att få tag på till ca halva nyprisetFunderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Enig med Limen. Grym klocka. Du bör kunna hitta en fin med både länk och gummi (du vill ha båda) för runt 15.Det är stor skillnad, så leta begagnat. Brukar gå att få tag på till ca halva nypriset
Worldtimer är en grymt trevlig klocka, så det är ett riktigt bra val![]()
Bra val, jag har två st, väldigt nöjd. Prisvärda enl mig.Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Stor skillnad som många sagt innan, så håll utkik, testa även skillnaden på 36 & 41,Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Funderar på att köpa min första riktiga klocka och har fastnat lite för Sjöö Sandström. Undrar om det brukar vara stor skillnad på nya och begagnade i pris? Tänker mest på worldtimer.
Jäklar i havet vad patinan blir trevlig på bezeln.En snöig Sjöö Sandström Söndag
![]()