Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är bättre än väntat tycker jag. Tavlan är riktigt bra i verkligheten.![]()
Sjöö Sandström Landsort Marinen 500 år
Snyggt, den detaljen har jag missat!Hepp!
En kul detalj är gravyren, citat från Gustav II Adolf.
![]()
![]()
Dags att ta fram tandborstenHa en fin Sjöö Sandström Söndag
![]()
Nejdå, den blir ju bara trevligare och trevligare ju ”smutsigare” bronset blirDags att ta fram tandborsten![]()
Mmm, svårt med balansen, tycker det blir jämnare ärgning när man går över den ibland. Lustigt, den gröna ringen känns snyggare men bronset lever!Nejdå, den blir ju bara trevligare och trevligare ju ”smutsigare” bronset blir![]()
LjusblåCool tavla! Är det någon ljust blå nyans eller är den silver/grå?
Underbar tavla,sedan vilket skick på klockanHärlig Sjöö Sandström Söndag på er!![]()
Har några styckenUnderbar tavla,sedan vilket skick på klockan![]()
Jäklar vad trevlig med gul tavla! Visst fanns den i KS webbshop som nu verkar vara död![]()
TriSS i svenskt, trevlig söndag![]()
Wow, vad står det?Hepp!
En kul detalj är gravyren, citat från Gustav II Adolf.
![]()
![]()
NÄST GUD HWILA RIKETS SÄKERHET PÅ DESS FLOTTAWow, vad står det?
Vackert!NÄST GUD HWILA RIKETS SÄKERHET PÅ DESS FLOTTA
Ännu en härlig pippigul, hur många såna finns det på forumet? Verkar inte säljas så många av dem heller begagnat.Pippin matchar!
![]()
Lampan är för övrigt riktigt läcker.
Ingen aning faktiskt men de gjordes ju specifikt för KS så finns nog ett par här. Lär inte vara en dussin tavla dock.Ännu en härlig pippigul, hur många såna finns det på forumet? Verkar inte säljas så många av dem heller begagnat.
Den är grymJäklar vad trevlig med gul tavla! Visst fanns den i KS webbshop som nu verkar vara död![]()
Ja, om den hade varit rimligt prissatt så…Titta vad som ramlade upp på blocket igår. Kul om nån i tråden kniper den
Nice, i framtiden möjligtvis men min Landsort portfölj är full och färdigTitta vad som ramlade upp på blocket igår. Kul om nån i tråden kniper den
Nyfiken i en strut, vad kostar marinen modellen ny?Ja, om den hade varit rimligt prissatt så…
Jag har hört 25-27 från två källor. Med fler tillbehör (gummi+länk extra) än den civila varianten. Men inte någon 100% bekräftelse på det.Nyfiken i en strut, vad kostar marinen modellen ny?
Inser själv att det framförallt är vridringen och tavlan. Något mer?Vad är skillnaden på marinens modell och den civila?