Tack, snyggt, nu förstår jag precis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, snyggt, nu förstår jag precis.
Mycket snygg på gummi i blått
Bra bild på en fin klockaVad ska vi hitta på idag då?
![]()
Bra bild på en fin klocka
Roligt att du gillar klockanDen är otroligt bra (trots gummiband) Använder min flera gånger i veckan.![]()
![]()
Härligt att se en gammal räknemaskin i bakgrunden också!En dag på kontoret med Bronzo![]()
Visst är det, en klassikerHärligt att se en gammal räknemaskin i bakgrunden också!![]()
Attans att jag missar det där…På väg till Stockholm för lite jobb och AW
![]()
Tog med några till, alla SS
![]()
Blir säkert bra. Länge sedan vi sågs @Sjöö Sandström
Det tisslades om lite som ligger i röret….Bilder från eventet tack! Lanserades det något nytt?
Spännande med tissel iallafall!Det tisslades om lite som ligger i röret….
När det gäller bilder är det som vanligt, blev dåligt med det. Så, tog en på min egen samling som faktiskt var med på eventet. Och jag tror att ingen av dem längre finns hos @Sjöö Sandström, bara enstaka hos @ERIKSON URHANDEL.
![]()
![]()
Riktigt fina klockor du hade med dig! Ber igen om ursäkt för att vi satt och pillade på dina klockor då vi trodde att de var framlagda av Sjöö.Det tisslades om lite som ligger i röret….
När det gäller bilder är det som vanligt, blev dåligt med det. Så, tog en på min egen samling som faktiskt var med på eventet. Och jag tror att ingen av dem längre finns hos @Sjöö Sandström, bara enstaka hos @ERIKSON URHANDEL.
![]()
![]()
Kul med bilder, känns det inte riktigt lika hemskt att jag missade detYtterligare en kavalkad av bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyckte du det var så dåliga bilder??Kul med bilder, känns det inte riktigt lika hemskt att jag missade det![]()
Hahaha nu i efterhand så lät det fasen som detTyckte du det var så dåliga bilder??
Kul att se bilder! Var upptagen så kunde inte komma förbi, roligt att få tillgång till verkstaden denna gång!
Saknar skratt-emojin! Eller hur, vår muskulösa teddybjörn med gluggen i högsta hugg!Hahaha nu i efterhand så lät det fasen som detSnarare tvärtom, @iko är alltid duktig att dokumentera events!
Riktigt fina klockor du hade med dig! Ber igen om ursäkt för att vi satt och pillade på dina klockor då vi trodde att de var framlagda av Sjöö.
Bilderna jag tog med kameran kommer framöver när jag får tid att redigera dem. Än så länge får ni nöja er med några av mina mobilbilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bonus:
![]()
![]()
Tack igen så mycket @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström!!
Berätta mer!Det tisslades om lite som ligger i röret….
Haha det var även min första tanke.Tyckte du det var så dåliga bilder??
Kul att se bilder! Var upptagen så kunde inte komma förbi, roligt att få tillgång till verkstaden denna gång!