Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
COOL, hur ser den ut från andra sidan?Sjöö Sandström söndag.
Fick dessvärre inte med Worldtimern, flashar dock kepsen för fullt.
![]()
Smyggast framifrån såklart.COOL, hur ser den ut från andra sidan?
Snygg, den lär sitta som en smäckSmyggast framifrån såklart.
![]()
Bra idéPlockat fram sommarklockan på gummi med en vecka kvar till välbehövlig semester! WT41
![]()
Vansinnigt läcker kombo.Skolavslutning för sonen…då åker finklockan på![]()
![]()
Så otroligt snyggSkolavslutning för sonen…då åker finklockan på![]()
![]()
Ja det måste du verkligen göra, grym sommarklocka med orangea tavlan! Set fram emot att du ger min lite sällskap här i tråden med ett syskon@Limme Den är så otroligt bra!
Måste se till att skicka min klocka till SS så att de kan byta tavla på den.
Tack för påminnelsen![]()
Är det den jag såg på auktion häromdagen?Bästa storleken på Sjöö Sandström. 37 mm och kronograf med höjden så den känns som 38-39. Varför den heter lady fattar jag inte men den går inte att få tag på längre gör den extra rolig. MOP dial är extra på extra
![]()
![]()
Grattis, budade också på den men glömde bort auktionenBästa storleken på Sjöö Sandström. 37 mm och kronograf med höjden så den känns som 38-39. Varför den heter lady fattar jag inte men den går inte att få tag på längre gör den extra rolig. MOP dial är extra på extra
![]()
![]()
Nej denna har varit min frus ett tag men jag snodde den ikvällÄr det den jag såg på auktion häromdagen?
Haha trevligt. Denna var dock min frus sen tidigare men synd att du missade auktionen. Riktigt trevlig pjäs.Grattis, budade också på den men glömde bort auktionen
Riktigt fin![]()