Jaha se där, miss av mig! Fanns en likadan ute hos Kaplans som slutade nyligenHaha trevligt. Denna var dock min frus sen tidigare men synd att du missade auktionen. Riktigt trevlig pjäs.
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha se där, miss av mig! Fanns en likadan ute hos Kaplans som slutade nyligenHaha trevligt. Denna var dock min frus sen tidigare men synd att du missade auktionen. Riktigt trevlig pjäs.
Snyggt! Är också på jakt efter en sådan här vit WT41. Tror vi har exakt lika stora handleder (du skrev tidigare 17,5-18). Hur känns storleken nu?Tack alla för era svar och er hjälp tidigare gällande mina funderingar. Nu har jag till slut fått mig en WT 41 och jag är väldigt nöjd.
Hej!
Sitter med en kompis och kollar in S&S UTC Extreme! Vet någon skillanden mellan den som heter UTC Etreme ll och bara Extreme? Och prisskillnaden naturligtvis 3400kr.
Kan ju inte bara vara lite svarta kron/kronograf-knappar och skruvar på bezeln!
Tacksam för svar
Mvh Sage
Har haft två stycken grå/blå worldtimers 36 men har dumt flippat dom igen. Nu funderar jag på att skaffa mig en en tredje gång
Nu är bara frågan om jag skall ha en annan färg, eller om jag skall ha grå/blå igen som jag egentligen älskar?
Sen har jag sett att det finns ett blått gummit med numera? Passar den till 36:an med?
Ja det gör det minsann. Tack till Sjöö Sandström för en ny färgKlart du ska ha en grå med blått gummiband, det är en kanonkombo! Det passar till båda storlekar och finns att köpa hos @ERIKSON URHANDEL
Hör av er så får ni ”gamla” priset även i imorgonBästa Sjöö Sandström lovers,
Det är inte ofta SS prishöjer sin kollektion, men imorgon sker det, ca 10% på ordinarie kollektion och ca 20% på Jubilee.
Varmt välkomna på webben idag och butiken och webben imorgon med dagens priser![]()
Kanon! Det blir ett besökHör av er så får ni ”gamla” priset även i imorgon![]()
Det är absolut ett bra pris tycker jagHalloj!
Tänkte bara fråga tråden vad som skulle vara ett bra pris på en Royal Steel Classic 41mm i bra skick, fullset med box och allt.
Om man får den för 9.000:-, är det då bra pris? Eller är det normalt pris?
Det är ett riktigt bra pris om den kommer på länk och är hyffsat ny. Jag flippade min svarta 41a från 2012 för typ åttaHalloj!
Tänkte bara fråga tråden vad som skulle vara ett bra pris på en Royal Steel Classic 41mm i bra skick, fullset med box och allt.
Om man får den för 9.000:-, är det då bra pris? Eller är det normalt pris?