Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken skönhet!Quattro så härpå Söndag![]()
Otrolig!Tack till @rambo_amadeus som lyckades hjälpa mig att hitta en Landsort Tungsten! Äntligen är jag tillbaka för Sjöö Sandström Söndag
![]()
![]()
![]()
Såja grattisTack till @rambo_amadeus som lyckades hjälpa mig att hitta en Landsort Tungsten! Äntligen är jag tillbaka för Sjöö Sandström Söndag
![]()
![]()
![]()
Bästa SSn!Tack till @rambo_amadeus som lyckades hjälpa mig att hitta en Landsort Tungsten! Äntligen är jag tillbaka för Sjöö Sandström Söndag
![]()
![]()
![]()
Trevligt att ses idag och stort grattis till din nya klocka!![]()
Blev med Landsort idag, otroligt nöjd
Bra val och välkommen i gänget!![]()
Blev med Landsort idag, otroligt nöjd
Snygg tavla på den där!![]()
Trevligt att vara tillbaka i S&S tråden!
Blev riktigt bra![]()
Trevligt att vara tillbaka i S&S tråden!
Är nog bara att hitta på olika sidor, jag har några liggandeKöper man tavlor direkt av SS? Och finns det någon katalog tillgänglig att beskida urvalet?
Börjar bli sugen på en RSC nu när man ser massa coola tavlor![]()
Jag köpte min av HaVet71, mycket nöjd!Är nog bara att hitta på olika sidor, jag har några liggande![]()
För det priset du begär kan man hämta ut en ny.![]()
![]()
Hoppas alla har en fin söndag
Jag lämnar headsup här att jag ska avyttra denna Worldtimer 36a.
Annons kommer inom kort.
Sist jag kollade landade en WT36 på styvt 18kkr på Black Friday med 20%. Då enbart på gummi. lägg på ca 5,5kkr för länk.För det priset du begär kan man hämta ut en ny.
Vad kostar en sådan? Ungefärr? ..hittar inget på nätetJag köpte min av HaVet71, mycket nöjd!
Nu har jag ju ingen SS för tillfälletÄr nog bara att hitta på olika sidor, jag har några liggande![]()
Sist jag kollade landade en WT36 på styvt 18kkr på Black Friday med 20%. Då enbart på gummi. lägg på ca 5,5kkr för länk.
sett till det är väl inte priset @Wetter222 begär orimligt. Om du kan ta ut detta nytt för samma pris, grattis. Då har du iaf bättre kontakter än mig.![]()