• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Håll i er

IMG_3766.jpeg
Hade suttit fint i mindre diameter 👌👌

Förra listade väl norr om 60k? Skulle bli mycket förvånad om det hamnar under det. Gissar list runt 70k.
Kommer ej ihåg vad list var. Vet att de såldes här för ca 30. Sjöö är ett märke som inte bör sticka iväg för högt i pris för att sälja bra. Skall de konkurrerar med märkena runt 100’ 000 så finns mycket annat fint. Guldmodellerna med datum som listade över 150’ förblev osålda. Rimligt.

Kommer ej ihåg vad list var. Vet att de såldes här för ca 30. Sjöö är ett märke som inte bör sticka iväg för högt i pris för att sälja bra. Skall de konkurrerar med märkena runt 100’ 000 så finns mycket annat fint. Guldmodellerna med datum som listade över 150’ förblev osålda. Rimligt.

62.700 SEK listade förra kollade jag nu. Jag tror som sagt inte listpriset hamnar under det. Sedan tror jag som du att värdetappet lär vara brutalt som med de flesta Sjöö Sandström. Lär vara mer rimligt pris på andrahandsmarknaden.

62.700 SEK listade förra kollade jag nu. Jag tror som sagt inte listpriset hamnar under det. Sedan tror jag som du att värdetappet lär vara brutalt som med de flesta Sjöö Sandström. Lär vara mer rimligt pris på andrahandsmarknaden.
Ajaj, då lär den bli högre prissatt denna gången. Tack för att du kollade upp gamla priset.

• Like
Reactions: pnt
Hittade ett gammalt slitet hirsch i lådan och tycker nog att detta blev bra ändå. Tillräckligt bra för att köpa till ett Sjöö-alligator? Hmmm

IMG_0744.jpeg
Passade riktigt bra!
Såvitt jag vet så är Sjöö Sandströms alligatorband faktiskt Hirsch-band, med enda skillnaden att det står Sjöö Sandström på baksidan. Så du överlever nog med Hirsch😉

Såvitt jag vet så är Sjöö Sandströms alligatorband faktiskt Hirsch-band, med enda skillnaden att det står Sjöö Sandström på baksidan. Så du överlever nog med Hirsch😉

Haha tack för infon. Jag vet inte varför men jag måste typ ha originalband från tillverkarna på klockorna. Nån OCD-grej. Men kanske ska se genom fingrarna och bara köpa ett nytt hirsch i det här fallet då 😂

Haha tack för infon. Jag vet inte varför men jag måste typ ha originalband från tillverkarna på klockorna. Nån OCD-grej. Men kanske ska se genom fingrarna och bara köpa ett nytt hirsch i det här fallet då 😂
Kan verkligen relatera till det där, men just i det här fallet känns det liiite mer okej😜

• Like
Reactions: pnt
Jag är precis likadan med OEM-OCD men även jag har lite sug att gå direkt till Hirsch i det här fallet om jag ska ha ett nytt band...

Vet att många har kompletterat med tavlor i den här tråden - var är bäst att vända sig? Till AD eller Sjöö direkt? I detta fallet till Royal Classic 41mm.

Tillbaka
Topp