Är det RSC36 med blå tavla med sunburst? Ser väldigt fin ut.Dagens:
![]()

Jag funderar på ett tavelbyte för min svarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det RSC36 med blå tavla med sunburst? Ser väldigt fin ut.Dagens:
![]()
Stämmer. Bästa färgen imhoÄr det RSC36 med blå tavla med sunburst? Ser väldigt fin ut.
Jag funderar på ett tavelbyte för min svarta.
Den var riktigt "krispig" den tavlan!Sommartavlan på idag
![]()
Första inlägget på 10 dagar här. Tycker Sjöö ägare får bättra sig en smula (inkl jag). Grym klocka!På tjänsteresa med reseklockan. Gummit är superskönt på sommaren.![]()
Om.jag bara hittar en orange wt41 så lovar jag att återgå till att spamma sönder trådenFörsta inlägget på 10 dagar här. Tycker Sjöö ägare får bättra sig en smula (inkl jag). Grym klocka!
Får väl bjuda på ett inlägg genom att lägga upp min gamla.Om.jag bara hittar en orange wt41 så lovar jag att återgå till att spamma sönder tråden
Har slumrat till en del.Första inlägget på 10 dagar här. Tycker Sjöö ägare får bättra sig en smula (inkl jag). Grym klocka!
Grattis! Bästa tavlan enligt mig
Tack! Ställde upp som fotomodell hos bästaGrattis! Bästa tavlan enligt mig
Grattis till en riktigt läcker klocka!Tack! Ställde upp som fotomodell hos bästa
Klockmaster Fältöversten också
![]()
You bet!Grattis till en riktigt läcker klocka!Bomba med bilder!
![]()
Grym. Måste få in en i samlingen igen…Glad midsommar!
![]()
Nej. Passar inte41mm WT gummina passar inte till 36orna eller? Jäkligt sugen på ett orange.
Ok, synd! Tack för svar.Nej. Passar inte