Du får nog vänta länge då känns det somI väntan på att ett orange 36mm gummi kommer släppas så kör vi nato istället.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får nog vänta länge då känns det somI väntan på att ett orange 36mm gummi kommer släppas så kör vi nato istället.
![]()
Kanske är detta röda laxband du tänker på?Jag har min vita RSC med länk, brunt alligator eller svart alligator. Enkelt och fungerar bra. Har också sett ett rött alligator från någon här i tråden som såg riktigt fränt ut.
Svenskt lax band från Oskar Gydell. Tyckte det gjorde sig rätt bra
![]()
Nejdå, de kommer! Ja har troDu får nog vänta länge då känns det som![]()
Nej, helrött alligator. Det där är coolt men inte i min smakKanske är detta röda laxband du tänker på?
Tack för svar, rött alligator låter inte helt fel!Jag har min vita RSC med länk, brunt alligator eller svart alligator. Enkelt och fungerar bra. Har också sett ett rött alligator från någon här i tråden som såg riktigt fränt ut.
Hoppas att ni har haft en fin Sjöö Sandström söndag!
Äntligen hojväder!![]()
![]()
Tack för bild, stark kandidat!Fick tummen ur och letade upp @Kruger20 röda alligator på vit RSC som jag tänkte på. Lyckad kombo @Bläckpenna