• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I väntan på att ett orange 36mm gummi kommer släppas så kör vi nato istället.
1000002886.png
Du får nog vänta länge då känns det som 😅

Cool! Vilken årgång?

Frun har en RSC32 med pärlemortavla och diamantbezel. Det är en riktigt fin modell
Jag har ingen aning. Köpt i butik som ska stängas. Ny, men har med stor sannolikhet legat där i butiken utan att bli såld ett bra tag. Sänkt från 16k till 12k, så jag slog till.

Den nuvarande modellen i 32mm har ett större datumfönster som också ligger närmare ytterkanten än denna har. Så det är förmodligen innan de gjorde den uppdateringen, när det nu var.

Nu blir det att leta rätt på en liten nog plattmejsel-bit så jag kan korta länken

MND Sjöö Sandström 2.jpg

Vi är tillbaka på Nordea Open! 🎾🕒
Vi på Sjöö Sandström är glada att återigen vara officiella tidtagare under Nordea Open i Båstad, en tradition vi är stolta över att få fortsätta.

Turneringen pågår mellan 7–20 juli, och under den perioden kommer vi att finnas på plats.
Kom gärna förbi, säg hej, snacka klockor och ta en närmare titt på vår kollektion, det är alltid lika kul att träffa både nya och gamla entusiaster!

Trevlig sommar!
// Sjöö Sandström

Frugans från 2021 har serienummer strax under 300 så din lär ha legat ett tag innan du fick tag i den

IMG_1176.jpeg
Intressant. Fin med diamantringen!
Bryr mig inte så värst om det, lite sånt får man förvänta sig när man köper på utförsäljning av butik som går i KK. Damur dessutom.

De kanske t.o.m. bytt batteri på rackarn innan den såldes. 😂

Senast ändrad:
Intressant. Fin med diamantringen!
Bryr mig inte så värst om det, lite sånt får man förvänta sig när man köper på utförsäljning av butik som går i KK. Damur dessutom.

De kanske t.o.m. bytt batteri på rackarn innan den såldes. 😂
Helt irrelevant egentligen men kul att jämföra. Ännu mer kul med nummer 1!

Helt irrelevant egentligen men kul att jämföra. Ännu mer kul med nummer 1!
Ja. Hade förväntat mig att den skulle ha legat där ett tag. Men typ 5 år, det är längre än jag hade tänkt mig.

Får se vad Sjöö Sandström säger. Skrev in allt i deras registreringsformulär och fick tillbaka följande idag: "För att kunna registrera din klocka så behöver vi ditt serie nr. Serie nr hittar du på garantikortet på andra raden under Serial Nr alt på baksidan av klockan under No. Återkom med detta så vi kan slutföra registreringen."

Hade ju skrivit in "1", och det såg jag att de fått också. Tror att de tänkte att jag skrivit fel. Men jag svarade med en bild på både garantikortet och baksidan av klockan.

Vi får se vad de säger, blir intressant.

Tillbaka
Topp