JeppeH
KS Explorers Club
Dåligt fotoljus nu men imorgon blir det premiärbad

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle trott att de skulle bli mycket mer eftertraktade, ganska okänt märke internationellt tråkigt nog.Tack
Vet inte exakt priser i marknaden men jag såg de såldes från 20-40tkr beror på skick och set. Såg även annonser för 50k men orimligt tror jag.
Ett exempel på det är när min flickvän köpte en ny Rolle hos Klarlund i Köpenhamn förra veckan. Jag hade min Worldtimer på mig och dom hade aldrig hört talas om märket.Skulle trott att de skulle bli mycket mer eftertraktade, ganska okänt märke internationellt tråkigt nog.
Jag tycker dem är underskattade, nya RS chrono är riktigt fin speciellt med panda tavlan. Kul med Lukas Bergvall som brand ambassador också!Ett exempel på det är när min flickvän köpte en ny Rolle hos Klarlund i Köpenhamn förra veckan. Jag hade min Worldtimer på mig och dom hade aldrig hört talas om märket.
Finns med viklås eller vanligt spänne. Båda kostar 1200Gummibandet börjar ge upp. Ingen större lust att dega nästan 2,5k för ett nytt, sjukt ju!
Så jag mosade på ett 24mm bomullsnato sålänge.
Är det bara det gummialternativet S&S erbjuder!?
Jag har för mig att man kan köpa endast löst gummi, det kanske dock endast var till 20mmGummibandet börjar ge upp. Ingen större lust att dega nästan 2,5k för ett nytt, sjukt ju!
Så jag mosade på ett 24mm bomullsnato sålänge.
Är det bara det gummialternativet S&S erbjuder!?
Ja. Åtminstone har jag på min.Finns Halvlänk till Chronolink länk?
Härligt!Ja. Åtminstone har jag på min.
Det följde med när jag köpte klockan beg. Beställde sedan via åf, inte säker på att det var halvlänk eller om det var hel. Minnet vettuHärligt!
Vart köpte du den? Hittar inte på S&S hemsidan
Jag hade ett på WT en gång, men kom aldrig överens med det. Tyckte inte gummit liksom omslöt handleden lika bra som andra alternativ. Gillar bättre både länk o läder.Godkväll! Ni som har SS gummiband till RSC och WT. Vad är era tankar och reflektioner kring det? Har aldrig provat det själv nämligen men går i köptankar!![]()
Den är inte mjuk som Landsort gummiGodkväll! Ni som har SS gummiband till RSC och WT. Vad är era tankar och reflektioner kring det? Har aldrig provat det själv nämligen men går i köptankar!![]()