Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig.World timer. Ny för mig. Precis köpt den av en trevlig medlem här på Ks. Mycket nöjd. 36:an passar mig perfekt. Kommer att få mycket handledstid
![]()
Plaça Reial?Då reppar vi svenskt i spanien!
![]()
Imponerande! Helt riktigt!Plaça Reial?
Man kan ju sitt BarcelonaImponerande! Helt riktigt!
Just nu är jag så himla förtjust i den, så det lär nog dröja, men man vet inte när man blir sugen på ngt annat. Då hör jag av mig.Riktigt trevlig.
Hör av dig om den ska lämna så får vi se hur landet ligger. Aldrig haft den i svart så funderar på att prova nån gång.
GrattisDet är visserligen bara lördag, men jag har bara ägt den sedan igår eftermiddag. Jag bara måste ha den på mig. Så otroligt glad att äntligen få äga klockan jag älskat på avstånd under så lång tid.
![]()
Grattis till en grym dinkaDet är visserligen bara lördag, men jag har bara ägt den sedan igår eftermiddag. Jag bara måste ha den på mig. Så otroligt glad att äntligen få äga klockan jag älskat på avstånd under så lång tid.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gjorde ingen justering alls, är kanske inte 100% men det funkar![]()
Mina fellow S&Sare… vi har ett katastrofalt resultat.
Fick lånat ett modernt sjöö gummi från en tapper medlem här på forumen men kan inte för mitt liv få det att passa på ORCn
Gummit mot boetten är ”ok” det är en del ljus som kommer igenom i hörnen.
![]()
Men på baksidan passar inte hålen som dom ska. Kanske om man hade smala bandstift och tvingade en del fram och tillbaka?
![]()
Prövade att placerar dom löst på klockan bara för att se vad som kunde varit men får förbli en avlägsen dröm
Ett speciellt tack till @NRE för din energi och tid för att delta i detta experiment. Jag är dig evigt tacksam!
De har sålts mellan 4000-6000kr de senaste åren beroende på modell och skickMin Landsort på väg tillbaka från SS i Stockholm för lite fix. Bläddrar igenom lite bilder och inser att länken blir för maffig för mina armstickor. Har det sålts några beggadd länkar på KS? Ska man lägga sig på halva nypriset?![]()