Absolut. Men endast mid till high end produkter.Fy. Fan. Vad. Coola.
Tar du beställningar till nästa år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Men endast mid till high end produkter.Fy. Fan. Vad. Coola.
Tar du beställningar till nästa år?
Forumet är plattformen för meckande som detta, input och feedback från användarna är guld. Hoppas du fått med dig något från tråden.Detta är höjden av True Wissing, hatten av och tack för detta fantastiska bidrag!
Jag slogs i magen av tanken häromdagen att jag inte planerat ett nytt semesterprojekt annat än att avsluta detta. Vill ju ta tillfället i akt att fortsätta forcera patina på nåt sätt. Iom att det är så länge mellan besöken till Luleå blir det liksom optimalt ur ett långtidsperspektiv.Följt tråden i tystnad sedan starten, att äntligen få se resultatet känns tillfredsställande men lämnar ett visst tomrum. Du har inga andra långtidsprojekt i kikaren så man har något att se fram emot till nästa sommar?
Detta var ju ett kul projekt, ser fram emot vad du kommer på här nästJag slogs i magen av tanken häromdagen att jag inte planerat ett nytt semesterprojekt annat än att avsluta detta. Vill ju ta tillfället i akt att fortsätta forcera patina på nåt sätt. Iom att det är så länge mellan besöken till Luleå blir det liksom optimalt ur ett långtidsperspektiv.
Vem vet, kanske kommer det nya idéer.
Lurade på den, känns lite för snäll?Riktigt snyggt.
Ska du göra om det med artiklar som ligger ute i sol och rusk ett år... midnattssol sommartid, och minus20+ vintertid? Regn och rusk på hösten?
Helt fantastiskt jäkla häftigt! Grymt resultat efter en lång väntan!Så här blev det:
Fantastiskt snygga bilder!!!Så här blev det:
Otroligt bra idé från början till slut
Ja jävlar! Riktigt coola och en stor eloge till dig för gott tålamod och bra genomförande.
Blev ju hur tufft som helst! Stort tack för detta och återigen: läckra bilder!
Otroligt, jag är stum av beundran.
Blev riktigt snyggt, Det har varit väldigt harmoniskt att följa det här projektet
Detta är höjden av True Wissing, hatten av och tack för detta fantastiska bidrag!
Snyggt jobbat
Underbart bra läsning! Mina tankar går lite åt relic-grejen som är populärt inom gitarrer.
Riktigt trevlig bildkonst som grädde på moset.
Snyggt!
När man tar mögeldykandet till nästa nivå.
Sjukt roligt projekt
Vad bra det blev! Tungt. Har följt tråden sedan starten och superkul att se resultatet.
Helt fantastiskt jäkla häftigt! Grymt resultat efter en lång väntan!
Fantastiskt snygga bilder!!!
Och klockor!!
Jag har himla lust att ta en G-Shock och göra något liknande, kanske spänna upp den under en bil och köra längs en grusväg eller något. Oavsett hur oförsiktig jag är så blir det inte en skråma på den... vet däremot ej hur resultatet skulle bli.Tack för all input och hejarrop! Hoppas ni fått med er något från tråden.
Ingen som är på g med något liknande?
Vill du ha ha rolig läsning är detta något att sätta tänderna i....Jag har himla lust att ta en G-Shock och göra något liknande, kanske spänna upp den under en bil och köra längs en grusväg eller något. Oavsett hur oförsiktig jag är så blir det inte en skråma på den... vet däremot ej hur resultatet skulle bli.
@oddface genipatinering är också kul:Jag har himla lust att ta en G-Shock och göra något liknande, kanske spänna upp den under en bil och köra längs en grusväg eller något. Oavsett hur oförsiktig jag är så blir det inte en skråma på den... vet däremot ej hur resultatet skulle bli.
Ja jäklar, det har vi ju inte fått se ännu.Sjukt roligt projekt! Ska bli kul att se slutresultatet.
Sjukt roligt projekt! Ska bli kul att se slutresultatet.
Kolla lite längre upp i tråden.Ja jäklar, det har vi ju inte fått se ännu.
Spinner vidare på detta upplägget. ”Ett år på land”, helt enkelt.Riktigt snyggt.
Ska du göra om det med artiklar som ligger ute i sol och rusk ett år... midnattssol sommartid, och minus20+ vintertid? Regn och rusk på hösten?
Nja.. Jag insåg att jag inte lurat på något nytt projekt, utan bara gått i tankarna att slutställa detta. Dock fick en av SKX’erna ett år på land som en slags fortsättning. Flyttade in projektet i en nystartad tråd: https://klocksnack.se/threads/tråden-om-patina-eller-det-vackra-i-imperfektion.116468/Har du något nytt projekt på G @Mikaell ?