Jag kör med olja och mustaschvax från Mr Bear. Ibland kör jag det klassiska ungerska mustaschevaxen och ibland plattång för mustaschen.
Bild när du plattar mustaschen önskas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör med olja och mustaschvax från Mr Bear. Ibland kör jag det klassiska ungerska mustaschevaxen och ibland plattång för mustaschen.
Jag ska se vad jag kan bidra med. Ska försöka komma ihåg att fota nästa gång .Bild när du plattar mustaschen önskas
Fick hem olja, skäggvax, mustaschvax och en liten skäggborste ikväll. Måste säga att alla dessa produkter gör skillnad. Bättre lyster, fylligare och mer formbart skägg blev resultatet för mig.
Produkterna från Mr Bear Family doftar citrus och lite honung. Finns i fler dofter. Tummen upp!
Jag kör på Grave Before Shaves olja, balm och vax med Bay Rum-doft, samt Bearditions schampo och balsam för tvätt.
Dock så är det som gör mest för mitt skägg en borste med vildsvinsborst, som i kombination med olja gör skägget mjukt, fluffigt och väldigt lättformat.
Grejar bilder på både skägg och produkter när jag är hemma från jobbet!
Köpte detta kit:
Haha. OkLa ner efter 3 månader. Besvikelse. Men sjukt skönt utan skägg.
Sexigt kan vara imponerande, utan tvekan.Sexigt tredagarsstubb är inget som imponerar på någon i den här tråden va?
Helvete!Kör Mr. Bear, sorry för halvkass mobilbild, kommer inte raka av mustaschen till movember.
Ouch vilket läckert skägg det börjar bli av det där. Bra jobb - keep it up!Hur går det med skäggen!?
Fortfarande nöjd med produkterna från MR Bear, är dock svårt att hålla mustaschen på plats utan en wet-look men har nog mer med längden att göra kanske?
CoolKör Mr. Bear, sorry för halvkass mobilbild, kommer inte raka av mustaschen till movember.
Tack! Börjar arta sig men skall låter det växa ett bra tag till innan jag antar.Ouch vilket läckert skägg det börjar bli av det där. Bra jobb - keep it up!
Ojoj! Tvåtusen spänn för att ansa lite skägg!
Men det är väl de pengarna man får hosta upp om det ska bli bra.
Vad för slags skägg är det du satsar på? Har själv kört helskägg i ca 2 år nu och inte haft några problem med det. Rakar endast halsen och ansar enstaka strån som sticker iväg på mindre tilltalande sätt och trimmar polisongerna så det blir en bra övergång till håret. Vad som varit viktigt för att hålla mitt skägg snyggt är ett bra skäggschampo, en bra skäggolja och en bra borste. Undvik att använda samma schampo som du använder till håret, eftersom skägg och huvudhår är väldigt olika. Jag använder Mr Bears skäggschampo. Prisvärt, drygt och riktigt bra. Sir Handlebar skäggolja och en vildsvinsborste från Kent.Hur går det för er? Jag är igång igen o ska försöka hålla ut längre än 3 månader denna gången. Tror det är ansning och linea hos barberare som behövs i mitt fall för att klara längre sparperiod.
Vad för slags skägg är det du satsar på? Har själv kört helskägg i ca 2 år nu och inte haft några problem med det. Rakar endast halsen och ansar enstaka strån som sticker iväg på mindre tilltalande sätt och trimmar polisongerna så det blir en bra övergång till håret. Vad som varit viktigt för att hålla mitt skägg snyggt är ett bra skäggschampo, en bra skäggolja och en bra borste. Undvik att använda samma schampo som du använder till håret, eftersom skägg och huvudhår är väldigt olika. Jag använder Mr Bears skäggschampo. Prisvärt, drygt och riktigt bra. Sir Handlebar skäggolja och en vildsvinsborste från Kent.
Ja, det låter ju som en bra plan. Jag har en relativt jämn skäggväxt, så det som sticker iväg är lätt åtgärdat med en sax. Men för att hålla skägget snyggt och friskt i övrigt rekommenderar jag fortfarande schampo, olja och borste.Så mycket som möjligt men Det växer fortare på vissa områden o efter en viss period så ryker hela skitet. Tror det blir bättre om man låter ett proffs fixa det, så kanske man kan spara längre än 3 mån.
Ja, det låter ju som en bra plan. Jag har en relativt jämn skäggväxt, så det som sticker iväg är lätt åtgärdat med en sax. Men för att hålla skägget snyggt och friskt i övrigt rekommenderar jag fortfarande schampo, olja och borste.
Nja, än så länge räcker det nog med det du har. Vad som är bra med borsten är att den även peelar huden under skägget.Mr bear olja har jag sen innan å en kam. Borste behövs väl inte förrän man kommer upp i några cm? Schampo ska jag kolla på. Bara sparat i 3v hitills. Fort går det ej.