Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skådar mitt norra öga månne ett glencairnglas med rusdryck?Dag 5 blir till att dubbelposta….
![]()
Skitcool, kan man få en närbild på fyran? Ser innovativ utDag 5 (världsmästerskap i teamsmöten).
Efter några guldiga dagar blir det en återgång till mindre ädel metall. Det är min farmorsfars gamla klocka som jag nyligen lät serva för runt 3500kr om jag minns rätt.
En manuell Atlantic Worldmaster med plexi och en hel del battle scars och det är också den enda klockan i samlingen som garanterat aldrig kommer säljas.
![]()
Den ser faktiskt lite lustig ut nu när du säger det.Skitcool, kan man få en närbild på fyran? Ser innovativ ut
Tack. Fin 4’a!Den ser faktiskt lite lustig ut nu när du säger det.
![]()
![]()