Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, stänger de då?Ska vi hinna in på Hukes så lär vi ju träffas vid 17 snåret eller? För ni tänker väl inte gå nyktra dit?:-o
Har faktiskt aldrig klämt på en Panerai, vore kul.
Ska vi hinna in på Hukes så lär vi ju träffas vid 17 snåret eller? För ni tänker väl inte gå nyktra dit?:-o
Kan ju hända att jag glömmer lämna tillbaka din då.Ska bli, men var säker på din sak, kom ihåg att det inte finns någon blue pill.
Har du väl fingrat på min kommer din reaktion när du får en plattglasad basmodell med ETA-traktor i handen för alltid att vara "WTF, måste vara fejk?"
Kan ju hända att jag glömmer lämna tillbaka din då.
Har inte fått in din medlemsavgift för klocksnack på ett tag.Lugnt, tar med en lapp med kontonummer.
Hej gör sista arbetsdagen i morgon. Frun vill till Gotland, men kommer vi inte iväg innan tisdag vill jag gärna vara med. Kan ge definitivt besked på söndag.Undertecknad, daviden,ev Denke,Landshark,Kniven och Camo00 hittils.. Några fler??
FIxar det så snart jag har fått betalt av Fryken för återvinningen.
Gör ditt bästa. "Dunderklumpen"... Menar du mig eller klockan?!?:-o
Du har fått PM. Tror jag..... Hör av dig annarsDet här vill jag fan inte missa! Hänger på om jag kan skaka av mig familjen och sluta jobbet i tid. Jobbar på Österlen för tillfället så jag har en bit att köra.