P
Philippe Stern
Guest
Den eviga frågan. Nu kör vi en poll. Ska man lämna med sitt originalkvitto vid försäljning av sin klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förutsätter alltid att ett orginalkvitto inte medföljer. Vilket nytta ger det mig? Sålänge ett kvitto mellan säljare och köpare upprättas är jag nöjd. (Glömts av de senaste 4 affärerna dock).
Hur kommer du igenom arbetsdagen pöjk!Vid f2f, är det köparen eller säljaren som bjuder på kaffe?? Ungefär lika aktuell fråga i mitt tycke. (Jag dricker för övrigt inte ens kaffe)
Absolut premium!Jag tycker det är premium!
Googla kan man också göra.Låt oss säga att klockan är 10 år gammal så kan det ju vara kul att se vad den såldes för då och vad den listas för nu.
Googla kan man också göra.