Ponlarsson
Silver
Tänkte beställa dessa från Meermin ikväll, som jag bland annat tänkte ha på studenten. Har 40% rabatt via en vän som handlat hos Meermin, så jag får dem för omkring 95€, känns prisvärt väl?
Extremt prisvärt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte beställa dessa från Meermin ikväll, som jag bland annat tänkte ha på studenten. Har 40% rabatt via en vän som handlat hos Meermin, så jag får dem för omkring 95€, känns prisvärt väl?
Precis! En slitsula är ju så jäkla fult. Då är det är ju mkt snyggare med ett par oranga galoscher![]()
Att lägga på en slitsula verkar vara en lika het debatt som om suben ska ha bubbla eller ej... får ta och känna lite på lädersulorna innan jag bestämmer migDet går ju som tidigare nämnts att lägga på en sula men frågan är varför du skulle vilja göra det? varför inte gå med skorna som det var tänkt att de skulle bäras?
tycker personligen att lädersula är väldigt mycket skönare att gå med och att man förstör dem vid sulning. Acceptabelt är väl när man har ett par ganska billiga skor och man slitit ner lädersulan att då lägga på gummi istället för ny läder. Förstår inte hellr hur man kan lägga en ful gummisula över det vackra läderarbetet som orginal sulan är.
Mitt tips är hursom att testa dem som de är innan du sular dem!
Riktigt coola! Och då är jag en som inte brukar gillar Adidas
Vilka blir det, Stan Smith eller Superstar?![]()
Dom droppar ju 25/2, 12.00...Stanley. Har dom vitblå o vitgröna redan. Ska fixa vitröda lite senare. O dessa då, om man är rapp nog, lär vara högt tryck..
Stanley. Har dom vitblå o vitgröna redan. Ska fixa vitröda lite senare. O dessa då, om man är rapp nog, lär vara högt tryck..
Vad har du för storlek? Kanske finns en chans att jag skulle kunna få loss ett par åt dig så du slipper kriga klockan 10 på morgonen utanför.
42 2/3...tror inte ens jag hinner ställa mig där, utan får hoppas på fingerfärdighet online
Är det 8.5 eller 9 i US? Återkommer imorgon om det går att lösa det.
US 9. Tack för hjälpen!
Återkommer imorgon! Troligtvis är det så pass limiterade så de inte går att lösa det, men man måste ju självklart försöka, har ju gått förut!![]()
Beställde ett par Stan Smith precis... Har inte burit sneakers från adidas sedan årskurs sex. Då var det ett par limegröna Gazelle i mocka, som jag vet att almeyero skulle gå igång på...
GelLyte 5 är ju sjyssta också! Dom har en del härliga färkombosKan bara instämma. Stan Smith är mina favoriter och har också ett par Flux, dom gillar jag dock o tycker att dom e softa. Asics gel lyte 3 är annars en annan favorit, men har bara ett par för har inte diggat färgkombona i övrigt.
Lite sugen på att testat nånting nytt som tex Eytys. Börjar få ont om plats bara![]()
ssl
Kom nyss från SNS, han kunde tyvärr inte göra något eftersom det är så pass få skor som släpps i butiken, men det ska inte vara några problem att få tag på de via hemsidan så sitt där och hugg direkt vid 10-tiden!
Tack för att du försökta iaf! Stort!
Enligt hemsidan så går dom online kl 15:00 imorgon. Sa dom på SNS något annat?
Inga problem, tråkigt att det inte gick att lösa för de brukar gå.
Då är det 15.00 som gäller, antog bara att de släpptes när de öppnade butiken, vilket inte ens är 10.00 utan klockan 11.00 kom jag på nu haha.
Det har varit 12.00 hela tiden
Yes men antog att det var klockan 11.00 då dom öppnar då. Därav påminnelsen att det är 12.00 dom släpps.
Aha, då hänger jag med!
Tycker att det är jävligt konstigt att dom släpps när butiken redan varit öppen en timme...
Det är ju visserligen så det brukar vara, men det är sjukt konstigt!
Läs tråden vafan![]()
Håller med! Nog många som kommer vara där vid öppning och sen softa i butiken en timme tills det är dags haha.