• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Det går ju som tidigare nämnts att lägga på en sula men frågan är varför du skulle vilja göra det? varför inte gå med skorna som det var tänkt att de skulle bäras?

tycker personligen att lädersula är väldigt mycket skönare att gå med och att man förstör dem vid sulning. Acceptabelt är väl när man har ett par ganska billiga skor och man slitit ner lädersulan att då lägga på gummi istället för ny läder. Förstår inte hellr hur man kan lägga en ful gummisula över det vackra läderarbetet som orginal sulan är.

Mitt tips är hursom att testa dem som de är innan du sular dem!
Att lägga på en slitsula verkar vara en lika het debatt som om suben ska ha bubbla eller ej... får ta och känna lite på lädersulorna innan jag bestämmer mig :)

Ikväll tvättas det mockaskor.
uiLN2PW.jpg

Beställde ett par Stan Smith precis... Har inte burit sneakers från adidas sedan årskurs sex. Då var det ett par limegröna Gazelle i mocka, som jag vet att almeyero skulle gå igång på...

Haha njaae det hade jag nog inte gjort. Tycker Adidas gör rätt så fula sneakers överlag, Stan Smith gillar jag dock så dom har jag. Sen så har jag ett par ZX Flux också men de är fulsnygga.

Kan bara instämma. Stan Smith är mina favoriter och har också ett par Flux, dom gillar jag dock o tycker att dom e softa. Asics gel lyte 3 är annars en annan favorit, men har bara ett par för har inte diggat färgkombona i övrigt.

Lite sugen på att testat nånting nytt som tex Eytys. Börjar få ont om plats bara :)

Kan bara instämma. Stan Smith är mina favoriter och har också ett par Flux, dom gillar jag dock o tycker att dom e softa. Asics gel lyte 3 är annars en annan favorit, men har bara ett par för har inte diggat färgkombona i övrigt.

Lite sugen på att testat nånting nytt som tex Eytys. Börjar få ont om plats bara :)
GelLyte 5 är ju sjyssta också! Dom har en del härliga färkombos :)
Köp ett par Giuseppe Zanotti, sjukt sköna på fötterna! Lite dyra dock...
Mina absolut skönaste skor är dock mina Diemme-sneakers! Sitter som gjuten på foten :D

• Like
Reactions: ssl
ssl

Kom nyss från SNS, han kunde tyvärr inte göra något eftersom det är så pass få skor som släpps i butiken, men det ska inte vara några problem att få tag på de via hemsidan så sitt där och hugg direkt vid 10-tiden!

• Like
Reactions: ssl
ssl

Kom nyss från SNS, han kunde tyvärr inte göra något eftersom det är så pass få skor som släpps i butiken, men det ska inte vara några problem att få tag på de via hemsidan så sitt där och hugg direkt vid 10-tiden!

Tack för att du försökte iaf! Stort!
Enligt hemsidan så går dom online kl 15:00 imorgon. Sa dom på SNS något annat?

Tack för att du försökta iaf! Stort!
Enligt hemsidan så går dom online kl 15:00 imorgon. Sa dom på SNS något annat?

Inga problem, tråkigt att det inte gick att lösa för de brukar gå.

Då är det 15.00 som gäller, antog bara att de släpptes när de öppnade butiken, vilket inte ens är 10.00 utan klockan 11.00 kom jag på nu haha.

Besökte Gabucci för första gången idag. Riktigt trevlig lokal, trevlig personal och roliga och intressanta märken. Tittade lite på Bontoni som verkade vara riktigt schyssta. Inget som överhuvudtaget skulle passa in i min dagliga klädsel, men bra hantverk är alltid roligt att se.

Jag har varit med sedan första bilden på "Shades of white" postades :stop:

Håller med! Nog många som kommer vara där vid öppning och sen softa i butiken en timme tills det är dags haha.

Det gjorde jag när Nike släppte sina BHM i år, hahaha! Det var så jäääääääääävla kallt ute, så jag gick in och köpte standard skor tills jag fick köpa mina AM BHM! :)

Tillbaka
Topp