SSL
Guld
Rätt sko, stämmer. Tack för länkarna. Dock slut på storlek. US 8. Slut överallt. Vilka lirare som tar över 300 dollar! Fy fan, jävla hycklare! Blir förbannad att jag inte satt vid datorn kl 13..
A såg det, lite väääl kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt sko, stämmer. Tack för länkarna. Dock slut på storlek. US 8. Slut överallt. Vilka lirare som tar över 300 dollar! Fy fan, jävla hycklare! Blir förbannad att jag inte satt vid datorn kl 13..
Ett par av mina nya favvosar![]()
Hämtat ett par oxfords hos skomakaren som fått slitsula i gummi efter två år av användande. Känns lite som en kondom, sämre för känslan men jävligt praktiskt ibland.
Trevlig färg.Blev ett par nya skor idag.
![]()
Blev ett par nya skor idag.
![]()
Jaha så var då dagen här, den dag jag aldrig trodde skulle komma...
Jag ska köpa ett par sneakers, så har ni tips ös gärna på med dem i så fall!
Önskar mig ett par enkla i skinn och helst i vitt, tänker mig något åt Stan Smith hållet ungefär..
Common Projects.
ser schyssta ut! vet du hur kvaliten är på dessa, de ligger ju ganska högt i pris för ett par "mjukisdojor"
Visst C&J osv är ju dyrare fast de vet man ju hänger med i väldigt många år. Surt om dessa blir utslitna/risiga på något år eller så..
Alternativt Butteros vita lädersneakers, som också ska vara grymma.ser schyssta ut! vet du hur kvaliten är på dessa, de ligger ju ganska högt i pris för ett par "mjukisdojor"
Visst C&J osv är ju dyrare fast de vet man ju hänger med i väldigt många år. Surt om dessa blir utslitna/risiga på något år eller så..
Diemme har snygga och är riktogt sköna.Jaha så var då dagen här, den dag jag aldrig trodde skulle komma...
Jag ska köpa ett par sneakers, så har ni tips ös gärna på med dem i så fall!
Önskar mig ett par enkla i skinn och helst i vitt, tänker mig något åt Stan Smith hållet ungefär..
Fick också hem ett par Sthlmsvita idag, men är de inte mer åt det gråa hållet? Trodde de skulle vara mer som min match play. Jävligt snygga hursom!Ordning o reda!
Jävligt cleant att dom stockholmsvita är utan logga förutom på plösen.
![]()
Ordning o reda!
Jävligt cleant att dom stockholmsvita är utan logga förutom på plösen.
![]()
Fick också hem ett par Sthlmsvita idag, men är de inte mer åt det gråa hållet? Trodde de skulle vara mer som min match play. Jävligt snygga hursom!
Har ni vägarna förbi Skövde så får ni besöka Skövde Skomakeri. De har C&J och RM Williams. Servicenivån är top notch och skomakaren är en av de trevligaste jag mött. Var riktigt sugen på att spontanköpa ett par Islay eller Coniston men våren är ju snart här så...
Är det möjligt att köpa Stocholmsvita Stan S längre eller är det kört? kollade på SNS men där gick inte att köpa. Hade efter lite fundering insett att de nog var lämpliga att skaffa nu med kort varsel då priset är högst överkomligt. Surt då att inse att man inte kan få tag i dem![]()
Är nog kört, om du inte har stora fötter (size 11-12).
Fick mina igår, skitsnygga, men tyvärr hade jag haft lite bråttom vi beställningen och sett lite fel på US/UK.
De var helt enkelt för små, hade räknat med 41,1/2-42 men fick 40,2/3.
Mitt eget fel, men surt då jag verkligen gillade färgen....
Ok attans...låter som att du fick min storlek alltså![]()