Tobias Eriksson
Guld
Verkar tyvärr som att de inte släpper Stan S shades of white på nätet vad jag kan se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar tyvärr som att de inte släpper Stan S shades of white på nätet vad jag kan se.
Är det någon som kan tipsa on ett par sjysta läderdosor till sommaren och stranden. Tofflor med andra ord som gärna går hand i hand med en skrynklig linneskjorta.
Här får du ett oerhört djärvt alternativ följt av en dojja alla män bör äga
![]()
![]()

Behöver nya skor. Låga - i skinn eller mocka.
Skall bäras till jeans. Svarta, grå och blå. Snyggt sydda.
Några tips? Vill helst av allt undvika att lägga Crockett-pengar, så jag tänker mig Loake, meermin eller vad som nu finns!
Är f.ö rätt enkel i smaken, och bär dagligen CJ Chelsea 5 i mörkbrunt, svarta RM-chelsea och Loake-chuckas i ljusbrun mocka.
Lanvin, Bottega Veneta, Versace, Ballenciaga, Diemme, Nike, Fratelli Rossetti, Marc Jacbos osv...
Listan kan göras oändlig, för att få bra hjälp så får du vara lite mer specifik![]()
Jag var exakt så specifik som jag kan vara i dagsläget.
Vet dock inte vart du fick massa sneakers/mode-märken ifrån. Känns ju inte riktigt rätt - i och med att jag namedroppar Loake, Meermin och CJ. Men visst, det är min beskrivning det är fel på![]()
Du namedroppade dom i samband med pris
Men kolla in Fratelli Rossetti iaf, dom har riktigt coola skor i den stilen jag kan tänka mig att du är ute efter
Kolla Tod's om du vill ha ett par loafers.
Bottega Veneta gör också häftiga skor som är lite mer dressade än dom andra jag droppade
Jag är alltså inte ute efter ett märke, om det var oklart.
Behöver snarare hjälp med material (färg) och modell. Tack ändå.![]()
Är det någon som kan tipsa on ett par sjysta läderdosor till sommaren och stranden. Tofflor med andra ord som gärna går hand i hand med en skrynklig linneskjorta.
Några tips? Vill helst av allt undvika att lägga Crockett-pengar, så jag tänker mig Loake, meermin eller vad som nu finns!
Är f.ö rätt enkel i smaken, och bär dagligen CJ Chelsea 5 i mörkbrunt, svarta RM-chelsea och Loake-chuckas i ljusbrun mocka.
Dessa tycker jag är schyssta.
![]()
![]()
Dom första var rätt ok. Jag behöver nåt nytt ned o upp från tvättstugan (har stadiumtofflor nu) o dom där var inte så dyra heller, 650sek
Finns i svart eller beige mocka också. Mycket snyggare än vanliga pissetofflor iaf.
Bra skit!(Ursäkta dubbelpost)
Jag tycker dessa semibrogues från Yanko är jävligt schyssta för det priset. Finns i mörkbrunt också.
![]()
De första skulle jag lätt kunna rocka, lärartofflorna passar jag på. Tankarna går direkt till högstadiet och Leif - det säger nog allt.![]()
Ett par munkskor i brunt skinn är alltid ett säkert kort!:
![]()
http://www.skoaktiebolaget.se/collections/carmina/products/carmina-brown-double-monk
Jag håller med angående Brouges iallafall! Grävde fram dessa idag (visste inte ens att jag hade dem först):Snälla nä. Ryser vid tanken på att dessa ska vara någon form av grunddojja.
Till jeans är någon form av lite ledigare brogue rätt snyggt.
vaniljglass
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=1577 brouges - badminton i grainskinn och dainite
http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=7&shoeid=6466 känga - dovedale med gummisula
https://www.zalando.se/clarks-originals-sportiga-snoerskor-beige-cl612d00r-b11.html chukka - clarks desert boot
Kolla posten ovan. 20% rabatt på Herring Shoes. Bara filtrera efter önskemål.Behöver nya skor. Låga - i skinn eller mocka.
Är ingen sneakers användare men tycker de helvita känns mer clean och freshNu måste jag TYVÄRR leda bort diskussionen från de underbara randsydda skorna än en gång...
Sitter och velar över vilka jag ska köpa så jag blir tokigEfter att jag inte lyckades få tag i några Stan Smith SoW så går jag all in!
![]()
![]()
Vilka skulle ni gått på och tycker ni de nedersta är "för" lika Stan...lite det är velar över samt om de är bredare och mer boxiga än achilles varianten och därmed inte bli lika dressad riktigt. Åhhhh VELPELLE jag är!