Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nu när det är soligt och torrt ute som de svåra valen börjar..![]()
Blev ett par Carmina.
![]()
Hörni, ett par Stan Smith fast cleana och utan tryck? Vem gör sådana, out legacy?
Näe. Bara Adidas gör Stan Smith.![]()
Nya SnS-samarbetet kan ju vara värt att kolla in om det är cleana Stans du vill ha. Har diskuterats en del i tråden.
Annars är väl detta standardtipset för just det du frågar efter:
http://www.commonprojects.com/index_man.html
Det är nu när det är soligt och torrt ute som de svåra valen börjar..
![]()
Det är nu när det är soligt och torrt ute som de svåra valen börjar..![]()
Jag har bara lagt in en semesterdag i år, och det är dagen dessa släpps!
![]()
GL3 är riktigt sköna!
Dessa blir mitt nästa par.
![]()
Jag har bara lagt in en semesterdag i år, och det är dagen dessa
GL3 är riktigt sköna!
Dessa blir mitt nästa
Någon som har beställt från Sneakerstuff över nätet, la en beställning i tisdags morgon och har inte fått besked att de skickats än!?
Brukar de vara så dåliga?
Någon som har beställt från Sneakerstuff över nätet, la en beställning i tisdags morgon och har inte fått besked att de skickats än!?
Jaha då får man väl krypa lite till korset...fick precis ett sms om att jag kan hämta ut ett paket från SNS
kan väl fortfarande klaga på då att jag inte fick någon information om att det skickats eller spårnummer...men men nu blir det att hämta tofflor efter jobbet!
Uppackade och redo...ska vi se om strl osv blev rätt och om jag trivs med dem lika mycket som jag trott.
En kul detalj var materialet som känns lite mockaaktigt nästan vilket jag inte var beredd på.
![]()
Jag är lite kluven faktiskt..de är något stora helt klart fick en 7,5 och en 7 hade nog varit perfekt. Men ska testa lite om de är ok ändåKunde du ha dom? Aa materialet är grymt. Vet inte vad dom gjort men grymt är det iaf.