• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Jag har ett par sådana, alltså från Skoaktiebolaget, och de är fantastiskt trevliga :) Skoab är dessutom otroligt bra att ha att göra med så jag rekommenderar verkligen en affär med dem!

Fy satan va fina! Är själv svårt sugen på ett par Carmina jumper boots:

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjg0NTI3NjtzOjE6InciO2k6NjQwO3M6MToiaCI7aTozMjAwO3M6MToiYyI7aTowO3M6MToicyI7aTowO3M6MToiayI7czo0MDoiOThmZTQzZDgzMzZjYWM0NDQ4NTIzOTEzZjUxNWZiYTJkNTE1ZGU0MiI7fQ==

Är det förresten någon som ska på Shoegazing super trunk-show i helgen?

Riktigt fina.:) Hade precis bestämt mig att köpa den ljusare varianten (Tan Grain) från Skoaktiebolaget när min storlek försvann. Nu blir det ett par så fort de är tillbaka i lager.
Carmina-80184-Grain-Jumper-01_1024x1024.jpg

OJ! Va trevliga! Nu satte du griller i huvudet på mig. Hade ju helt ställt in mig på de mörkare...Blir att fundera ett par varv till! :)

Ni som bara kör rand- och handsytt kan skrolla vidare nu, men för Er med tight budget som jag själv måste jag slå ett slag för Rieker!
Impulsköpte de här blå mockadojorna i april inför ett kalas, och har sedan använt dem flera ggr i veckan. Skitsköna, verkar hålla och 650 spänn ord. pris!! :)
Ok snygga, men såklart tydlig gummisula som ser rätt billig ut, och så norska flaggans färger i lappen vilket stör lite. Men klart prisvärda...

DSC_1330.jpg
DSC_1329.JPG

Vilken är den bästa webbshoppen för skovård? Alternativt bästa butiken i centrala Stockholm?
Webbshopp skulle jag säga är Skolyx. När det kommer till butiker i Stockholm så säljer Skoaktiebolaget bra krämer från Burgol, men även Bäckmans Skoservice (Östermalm), Södermalms Sko och nyckelservice samt Skomakeri framåt (Gamla stan) lär ha allt du behöver.

Tillbaka
Topp