tissoter
Guld
Haha byxorna ser lite skeva ut, är inte så i verklighetenBara för att jag e snäll![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha byxorna ser lite skeva ut, är inte så i verklighetenBara för att jag e snäll![]()
Mycket snäll! Stiliga pennyloafers och bra jobbat med strump-matt-matchningenBara för att jag e snäll![]()
Kul att se loafers! Jäkligt häftig sko som hamnat i skymundan för den mer excentriske brodern tassel loafers.Bara för att jag e snäll![]()
Satan så snygga.Beställde precis dessa skönheter. EG oxfords i dark oak. Kan knappt bärga mig!
![]()
Bilden är tagen från pintest men originalbilden är från skoaktiebolaget.
Satan så snygga.
Väntar redan på paketöppning här i trådenVerkligen!! EGs Dark Oak är grym! Nu önskar jag bara att dom kunde komma.![]()
Väntar redan på paketöppning här i tråden![]()
![]()
Någon som har liknande sådana här?
Dessa är från loake?
Ge gärna tips på hur ni matchar dessa med resten av garderoben!
Jag har dessa: http://www.crockettandjones.com/product/boston-darkbrown
Bästa par skor jag ägt. Matchar till ledig kostym på sommaren men funkar lika bra till jeans och en tshirt.
Kul att höra (jag har faktiskt likadana)! När besökte du oss - jag måste ha missat dig?Var i Göteborg nyligen och passade på att besöka Linnegatan2 (en butik alltså). Fin affär med väldigt trevlig personal. Köpte dessa. De är lite mer brungrå i verkligheten än på bilden. Kommer att bli perfekt som sommarskor.
Kul att höra (jag har faktiskt likadana)! När besökte du oss - jag måste ha missat dig?
Du är varmt välkommen - hör gärna av dig innan!Det var förra veckan på Mån fm. Tyvärr hade jag väldigt bråttom. Rusade dit mellan två möten så ärendet i butiken var över ungefär lika fort som en genomsnittlig "smash and grab raid". Jag ska då dit och botanisera under lugnare former nästa gång. Det verkade finnas väldigt mycket fint där.
Kul att höra!Jag ska till Göteborg inom en snart framtid, och tänkte definitivt besöka Linnégatan !
Jag har, det är förmodligen de skönaste skorna. Har från Crockett också och de är väldigt bra men jag tycker komforten är överlägsen hos AE.Någon som har skor från Allen Edmonds? Är dom värd pengarna eller ska man satsa på andra märken?
Antar att du menar att AE's komfort är överlägsen Crocketts?Jag har, det är förmodligen de skönaste skorna. Har från Crockett också och de är väldigt bra men jag tycker komforten är överlägsen AE.
Ja, exakt så.Antar att du menar att AE's komfort är överlägsen Crocketts?(bara för att undvika förvirring!
)
Perfekt!Ja, exakt så.
Kan rekommendera att du går till Macys då, ganska bra utbud och framförallt lättare och få rabattPerfekt!
Då blir det att köpa några par i New York om någon veckan![]()