• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Ingen som äger både Italigente och Meermin (helst Hiro-lästen) som kan våga sig på en storleksjämförelse? Har ett par svarta Italigente (på äldre variant av läst 29) i strl 43 som sitter fint men överväger allvarligt att slå till på ett par från Meermin för att ha även ett gummisulat par.

Var och cashade nya skor :)
image.jpeg
Bra köp. Jag äger ett par likadana, använder inte dessa så ofta som jag kanske borde, dock.

Bra köp. Jag äger ett par likadana, använder inte dessa så ofta som jag kanske borde, dock.
Det roliga var att jag skulle ha ett par tassels egentligen men sen när jag var i butiken så såg jag dessa och blev lite småförtjust haha, men jag äger inga andra monks då mina förra var så trasiga så de fick slängas.
Kört två vändor med Saphir impregnering nu så snart är de redo att provas.

Är här någon lite mer insatt som vill tipsa om ett par schyssta sneakers? Använder ett par blå Nike Roshe One Jacquard men vill ha något nytt, egentligen bara för variation då dessa är sjukt sköna. Enda kriteriet är egentligen samma stuk som mina Nike :)

Vill återigen slå ett slag för bilskorna från:
http://www.drivingshoe.com/sv/
Dessutom har dom grym service!!!
Mina bruna o frugans blåa:
image.jpeg

Beställt ett par mörkblåa oxå samt ska försöka hitta ett blått mockastrap till Pannan:).
Får köra brunt så länge..
image.jpeg

Hur tycker du att de är i storlekarna? Har 10.5 i vanliga skor men kan knappt minnas när jag köpte loafers eller så senast :)
10,5 UK eller US?
Vad har du i EU size?
Själv har jag 8,5 UK o kör 43 på bilskorna o de sitter som ett smäck;)
Skillnaden mellan bilskor o loafers är väl främst att bilskor har en gummisula/gummistuds som täcker hälen..

Och både loafers o bilskor gör sej bäst utan strumpor såklart:)

Fast dessa strumpor du har är snygga :) får man fråga vart man hittar sånna? Har letat länge efter liknande men ingen butik har.
Oj man tackar!!
Köpte ett gäng naturfärgade i ribbad bomull på Uniqlo i London. Alltid bomull på våren/sommarn o ullstrumpor på hösten/vintern:)

Tillbaka
Topp