Men det blir ju så varmt och kladdigt typNope!
Sitter skorna som dom ska så är det skönare utan strumpor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det blir ju så varmt och kladdigt typNope!
Sitter skorna som dom ska så är det skönare utan strumpor..
Äh! Äkta läder/mocka med riktiga lädersulor andas!!Men det blir ju så varmt och kladdigt typ
Säger inte att mina cavendish inte andas eller att blocket inte gör det den ska, men är ju obekvämt om man blir varm om fötterna, är man sval vilket man inte alltid är håller jag med dig att det verkligen är superskönt att gå barfota på lädersulorÄh! Äkta läder/mocka med riktiga lädersulor andas!!
Sen brukar jag fuska o slänga i en extra lädersula. Cederskoblocket suger upp all svett o gör att dom inte luktar..
Isf får jag nog sticka ut hakan o säga att ullstrumpor (tunna i merinoull) andas bättre än ribbade bomull..
Sneakers däremot utan strumpor kör jag aldrig haha
@christian-h![]()
Detta är ett dyrt forum att hänga på Attans vad hårda skorna var. Kände skav på hälarna nästan direkt. Har rätt ofta haft problem med skoskav på just hälarna av hårdare skor. Vågar man behålla dessa och hoppas på att de format sig så småningom eller hur upplever andra skorna? Vill inte ha fler skor på hyllan men känns som det är riktigt bra kvalitet på dessa och tycker de är snygga så vill gärna behålla om de nu formar sig och mjuknar upp efter lite användning
Jag tycker att de är värre vid tårna. Fortfarande lite stela och när du "trampar" fram så skaver de lite liksom. Men för att svara på din fråga så känns det också i hälarna men skaver inte direkt.![]()
Detta är ett dyrt forum att hänga på Attans vad hårda skorna var. Kände skav på hälarna nästan direkt. Har rätt ofta haft problem med skoskav på just hälarna av hårdare skor. Vågar man behålla dessa och hoppas på att de format sig så småningom eller hur upplever andra skorna? Vill inte ha fler skor på hyllan men känns som det är riktigt bra kvalitet på dessa och tycker de är snygga så vill gärna behålla om de nu formar sig och mjuknar upp efter lite användning
Jag tycker att de är värre vid tårna. Fortfarande lite stela och när du "trampar" fram så skaver de lite liksom. Men för att svara på din fråga så känns det också i hälarna men skaver inte direkt.
När jag tipsade nån i tråden om skor från en sporttillverkare blev jag hånad. De var inte tillräckligt dyra. Vill man vara fin får man lida pin, tydligen.![]()
Beställ en eller en halv storlek mindre, köpte i min vanliga storlek och det var för stora. Väntar på retur tillbaks med storleken mindre, de lär ju sitta bättre.Har lite olika beroende på
Men säg 44.5 då![]()
Oh jävlar de va snygga! Hur upplever du kvaliten?Fick hem mitt andra par från Carlos santos från skoab
DM med den gröna färgen som man kan beställa (2-4v)
Jäkla trevliga även om jag är lite ovan med färgen
![]()
Oh jävlar de va snygga! Hur upplever du kvaliten?
Blir nog att gå förbi i veckan och beställa ett par! Är egentligen sugen på ett par wholecut oxfords vilket de inte verkar ha men ett par double monks är ju inte heller fel!Bra tycker jag! Nu ska jag väl ärligt säga att det enda jag har att jämföra med är Loake 1880
Men de är ju mer eller mindre samma prislapp men hitills tycker jag nog CS är strået vassare (haft ett annat par i ca 2v som har använts en handfull ggr)
Oh jävlar de va snygga! Hur upplever du kvaliten?
Varför ser byxor och skor alltid så snyggt ut på andra men aldrig en själv!? Har nog fan för smala ben för att få till det bra med byxorAldrig vila!
![]()
nej nej du kan inte ha mindre ben än mig, jag skippar ALLTID legday på gymmet och kör biceps istället.Varför ser byxor och skor alltid så snyggt ut på andra men aldrig en själv!? Har nog fan för smala ben för att få till det bra med byxor![]()
Vad är legday?nej nej du kan inte ha mindre ben än mig, jag skippar ALLTID legday på gymmet och kör biceps istället.
Den dagen i veckan du ägnar åt att träna ben på gymmet.Vad är legday?
Vet det, det var ett dåligt försök till att vara roligDen dagen i veckan du ägnar åt att träna ben på gymmet.
Sjukt snygg färg!!Fick hem mitt andra par från Carlos santos från skoab
DM med den gröna färgen som man kan beställa (2-4v)
Jäkla trevliga även om jag är lite ovan med färgen
![]()
Den dagen i veckan du ska träna ben på gymmet men istället äter glass i soffan.Den dagen i veckan du ägnar åt att träna ben på gymmet.