• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skor

johpe

Panerai
2-Faktor
Det där är jag också nyfiken på. Känns lite som en djungel så fort man börjar glo på detaljer..
Ja och verkar vara väldigt stor skillnad beroende på kamera och ljus när man kollar på bilder av samma sko och nyans, så svårt att bilda sig en bra uppfattning enbart genom internet.
Men dessa är ngra som jag gillar:
edwardgreen-7800_44a203e6-add9-4bb6-b9ac-201eeff1f35a_1024x1024.jpg

Edward Green tobacco
Stefano-Bemer-bespoke-suede-oxford.jpg

Stefano Bremmer tobacco
Crockett&Jones 001.jpg

Crockett and Jones tobacco
milton-5181-26x-1.jpg

Crockett and Jones polo
DSC_0080.jpg

Gaziano Girling polo
 

JesperF

Omega
2-Faktor
Tvekade länge på att köpa ett tredje par meermin då de två jag har sen tidigare i lästerna rui och ron inte suttit perfekt direkt, utan behövt göra mindre ändringar. Slog till på ett par i lästen hiro och kan konstatera det är den jag borde kört på från början haha :)
 

matage

Omega
Plockade upp ett par double monkstraps från 1880-kollektionen och ett par brogues i brun grain med gummisula från "design Loake" för den facila totalsumman av 3100:- på Outletbutiken i Värtahamnen i förmiddags.
Urplockat men det fanns även en del snygga mockabrogues som tyvärr var för små för mina 45-46'or :/
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Någon här som har funnit någon skillnad mellan Skolyx samt Herrstils skoblock? Brukar alltid köra på Herrstils block, men verkar som att de har snålat till sig lite och höjt gränsen för fri frakt. Skolyx har fortfarande gränsen vid ett par block (249kr).
 
Senast ändrad:

Marckus

Panerai
brukar väl alltid finnas någon form av 10-procent rebajas-kod på herrstil? I övrigt har jag från båda och skulle inte påstå att jag märkt någon skillnad annat än visuell
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
brukar väl alltid finnas någon form av 10-procent rebajas-kod på herrstil? I övrigt har jag från båda och skulle inte påstå att jag märkt någon skillnad annat än visuell

Efter att ha googlat lite snabbt så fann jag ej någon sådan rabattkod. Ingen annan som känner till ifall det finns en fri frakt-kod att nyttja? :)

Förresten, har någon här provat Skolyx skålade skoblock? Är de värda sitt (lite) högre pris jämfört med de ordinära blocken?
 

Älvkvarn

Omega
2-Faktor
Efter att ha googlat lite snabbt så fann jag ej någon sådan rabattkod. Ingen annan som känner till ifall det finns en fri frakt-kod att nyttja? :)

Förresten, har någon här provat Skolyx skålade skoblock? Är de värda sitt (lite) högre pris jämfört med de ordinära blocken?
Tycker de skålade skoblocken fungerar riktigt bra i mina C&J Grasmere. Har bara 1 par, men blir nog ett par nya när det behövs. :)
 

Harley

Omega
Någon här som har funnit någon skillnad mellan Skolyx samt Herrstils skoblock? Brukar alltid köra på Herrstils block, men verkar som att de har snålat till sig lite och höjt gränsen för fri frakt. Skolyx har fortfarande gränsen vid ett par block (249kr).
Annars har väl skocare.se alltid fri frakt tror jag. Har beställt därifrån innan & varit väldigt nöjd. Samma kvalitet som skolyx.
 
Topp