• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Nyputsade
image.jpg

Ett litet tips,
Loake kör utförsäljning nästa vecka, priserna brukar ligga mellan 1500-2000kr
klipper in från deras mail.

Sko och väskutförsäljning
Glöm inte utförsäljningen 5-7 maj. Vi skulle också vilja informera att det även kommer att finnas kvalitetsväskor under denna utförsäljning.
Välkomna!
Ynglingagatan 23 den 5-7 maj. Öppettiderna hittar du nedan.
Öppettider
Måndag 5 maj - 7.00 - 19.00
Tisdag 6 maj -10.00 -19.00
Onsdag 7 maj - 10.00 - 19.00
Adress
Ynglingagatan 23 (Garaget)
113 47 Stockholm

Endast kontant betalning.

Hej!

Provade ut c&j till last 341/348 i stl 10,5 F. Vadmotsvarar detta hos meermin tror ni?

//Maxim

Sådär, sitter vid datorn så kan skriva ett lite längre inlägg. Var i Malmö och provade C&J och kom fram till att 10,5 i bredd F satt bra på mig. Mycket bra till och med, åtminstone i läst 341 och 348. Problemet är att butiken i fråga hade ett rätt magert utbud av den bredden och det var inte riktigt någon av modellerna som lyckades suga ut pengarna ur plånboken som fanns tillgängliga. Hade svårt för mörkblå brogues i mocka, passade inte riktigt till jeans tyckte jag.

Var vänder man sig nu? Fortsätta scanna av C&J butikerna kring Malmö/Lund eller ska man bege sig ut på nätet?

Sådär, sitter vid datorn så kan skriva ett lite längre inlägg. Var i Malmö och provade C&J och kom fram till att 10,5 i bredd F satt bra på mig. Mycket bra till och med, åtminstone i läst 341 och 348. Problemet är att butiken i fråga hade ett rätt magert utbud av den bredden och det var inte riktigt någon av modellerna som lyckades suga ut pengarna ur plånboken som fanns tillgängliga. Hade svårt för mörkblå brogues i mocka, passade inte riktigt till jeans tyckte jag.

Var vänder man sig nu? Fortsätta scanna av C&J butikerna kring Malmö/Lund eller ska man bege sig ut på nätet?

Om du vet läst och storlek så är det väl bara att be butiken beställa hem den sko du vill ha?

Problemet är att C&J inte gör sina skor i F-läst, utan ebart E/G vad jag kan se, så alla i F-breddar är specialbeställda kollektioner.

Eller hittar du några skor i F-bredd på nätet?

Tillbaka
Topp