Päronkapitalist
Basic
Nyputsade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya dubbla monkstrapsen från Loake 1880 premiäranvänds på jobbet i dag. Mycket nöjd!
Nya dubbla monkstrapsen från Loake 1880 premiäranvänds på jobbet i dag. Mycket nöjd!
![]()
Ser mkt bra ut!
Vore du min lärare skulle jag ta dina skor. Bra val, mycket bra val!
Kör vidare med C&J. Sjukt nöjd.
Kul att höra - titta gärna förbi snart igen!
Sådär, sitter vid datorn så kan skriva ett lite längre inlägg. Var i Malmö och provade C&J och kom fram till att 10,5 i bredd F satt bra på mig. Mycket bra till och med, åtminstone i läst 341 och 348. Problemet är att butiken i fråga hade ett rätt magert utbud av den bredden och det var inte riktigt någon av modellerna som lyckades suga ut pengarna ur plånboken som fanns tillgängliga. Hade svårt för mörkblå brogues i mocka, passade inte riktigt till jeans tyckte jag.
Var vänder man sig nu? Fortsätta scanna av C&J butikerna kring Malmö/Lund eller ska man bege sig ut på nätet?
Det skulle ta 7 mån sa de. Eller förstod jag fel?
//Maxim
Problemet är att C&J inte gör sina skor i F-läst, utan ebart E/G vad jag kan se, så alla i F-breddar är specialbeställda kollektioner.
Eller hittar du några skor i F-bredd på nätet?
http://www.ebay.co.uk/itm/281302667545?_trksid=p2055120.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Hittade dessa som skulle kunna passa mig. Ser ni något som gör att jag borde undvika dem? Det är ungefär det jag letar efter. Vet dock inte vilken läst det är än, så vågar mig inte på dem innan jag vet det. Kanske någon av er som vet vilken läst det är?
http://www.ebay.co.uk/itm/281302667545?_trksid=p2055120.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Hittade dessa som skulle kunna passa mig. Ser ni något som gör att jag borde undvika dem? Det är ungefär det jag letar efter. Vet dock inte vilken läst det är än, så vågar mig inte på dem innan jag vet det. Kanske någon av er som vet vilken läst det är?
Står ju 254 i skon. Kan detta vara lästen?http://www.ebay.co.uk/itm/281302667545?_trksid=p2055120.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
De flesta pjäserna förutom något par sneakers, tygskor och lackdojjor.
(Svarta skor är överskattade)
![]()
Riktigt snygga!På väg mot GTG i beaters från Carmina. Så många löpningar till tåg och bussar jag tagit i dessa... Fler än i mina Flyknits.
Riktigt snygga!
Vad tror ni om att köpa en E-läst och lästa ut den för C&J? Dum ide?
Vad tror ni om att köpa en E-läst och lästa ut den för C&J? Dum ide?