För att F-lästen är mycket ovanligare att hitta i butik.
Men beställ då? Hammargruppen (agenturen för CJ i sverige) ligger i Helsingborg. Kan inte vara så svårt att åka dit, peka i katalog på vad du vill ha och dra kortet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tror ni om att köpa en E-läst och lästa ut den för C&J? Dum ide?
Ser roliga ut de därKan vara det bekvämaste jag haft på mig.
![]()
Ser roliga ut de därHur känns de i fotsulan? Mjuka? Klarar av stötarna?
Vad innebär det att "lästa ut den"?Vad tror ni om att köpa en E-läst och lästa ut den för C&J? Dum ide?
Vad innebär det att "lästa ut den"?
De flesta pjäserna förutom något par sneakers, tygskor och lackdojjor.
(Svarta skor är överskattade)
![]()
Senaste tillskottet ett par Allen Edmonds - Park Avenue. Har nu 14 par skor
![]()
Göra de större. Sysslade med samma sak med fotbollsskor. Köpte en storlek för små, för att därefter lästa ut de på eget vis med diverse metoder för fotbollsskonördar.
Duscha med dem på alltså
![]()
Dagens skor
Fina skor!
Men snälla, ta byxorna till en skräddare och få bort hip-hoppassformen
Ska dom enligt dig sluta strax över malleolus lateralis?
Började dagen i sneakers från Tretorn. En viss Björn körde även han på Tretorn...![]()
![]()
Avslutade dagen med ett par C&J Westfield på den underbara lästen 341...![]()
Bilhandlarhäng?![]()
Dagens skor
Jag måste slå ett slag för det synnerligen trevliga butiken (och webshopen) Skoaktiebolaget i Stockholm! Jag har köpt otaliga par skor både i Sverige och från utländska webshoppar och aldrig fått så bra bemötande och service som hos Skoaktiebolaget. Igår beställde jag det tredje paret Carmina därifrån på 5 månaderoch efter att ha köpt Carmina har jag nästan lagt bort alla tankar på att köpa Crockett & Jones (som annars varit mina favoriter länge). Skoaktiebolaget gör egna butiks-MTO för alla Carmina de tar in, vilket gör att man där får modeller/läster/färger som man inte kan hitta (just de kombinationerna) någon annanstans, vilket jag tycker är ett smart grepp. OBS: jag har inget att göra med Skoaktiebolaget i övrigt, utan tycker bara det är kul att kunna sprida ordet om en butik som verkligen levererar service och där personalen BRINNER för skor
![]()
Flera i tråden som håller med dig! SkoAB är butiken jag handlar skor ifrån i Sverige![]()
Var faktiskt där i måndags och köpte upp mitt första par Carmina någonsin (Navy Suede Longwing), och kan bara hålla med om att det var mycket bra service och kunnig säljare!
Klocka: AP 15400.
![]()
Läste runt lite på manolo och hittade C&J lowndes i suede, fastnade direkt. Fantastiskt snygga. Äger inga dressade skor direkt så dessa skulle vara första paret, tankar? Får man verkligen punga ut över 4k för dessa eller finns det återförsäljare online som har snäppet billigare än i butik?
![]()