Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.careofcarl.com/sv/artik...MI6NCYqMDR1wIV9grTCh2xYgY1EAYYASABEgLVSfD_BwEHej!
Tänkte köpa ett par Loake1880 Anglesey. Var på nätet kan jag beställa? Vad tror ni om storleken - jag brukar ha 41,5.
Lester.seHej!
Tänkte köpa ett par Loake1880 Anglesey. Var på nätet kan jag beställa? Vad tror ni om storleken - jag brukar ha 41,5.
Om du har rätt storlek:Någon som vet var man kan hitta pumps till billig peng? Söker liknande model:
Tyvärr stora
Jag slutade med borstar och kör med sönderrivna lakan som man lindar mellan fingrarna och kör på krämen så istället.Hm, påföringsborsten till skokrämen blev väldigt seg och styv efter senaste användningen. Hur bör man göra rent dessa på bästa sätt? Misstänker att det är en del kräm kvar som ställer till det![]()
Alright!Jag slutade med borstar och kör med sönderrivna lakan som man lindar mellan fingrarna och kör på krämen så istället.
Funkar jättebra tills det lossnar små små bitar av dasspapper över hela skonAlright!Egentligen borde väl hushållspapper fungera för att endast smeta på krämen med..? Har en borste som jag ”borstar upp” med efter krämen är påstruken
Iofs, men tänker att hushållspapper är tillräckligt fast. Men det kanske det inte är. Får se om jag hittar något gammalt lakan..Funkar jättebra tills det lossnar små små bitar av dasspapper över hela skon
Du ska ju smörja in, inte bara lägga på ett par klickar serru
Jag har klippt sönder en gammal t-shirt. Funkar skit braIofs, men tänker att hushållspapper är tillräckligt fast. Men det kanske det inte är. Får se om jag hittar något gammalt lakan..![]()
Ännu mer lättillgängligt!Jag har klippt sönder en gammal t-shirt. Funkar skit bra![]()
Hm, påföringsborsten till skokrämen blev väldigt seg och styv efter senaste användningen. Hur bör man göra rent dessa på bästa sätt? Misstänker att det är en del kräm kvar som ställer till det![]()
Ska provas.Tryck i lite yes och dra fingrarna genom borsten under rinnande vatten så blir den som vanligt igen!
No! Don’t!Alright!Egentligen borde väl hushållspapper fungera för att endast smeta på krämen med..? Har en borste som jag ”borstar upp” med efter krämen är påstruken
Flytande galltvål funkar också fint.Ska provas.
Tack grabbar!
Jag kör med disksvamp. Klipp av en liten bit baraAlright!Egentligen borde väl hushållspapper fungera för att endast smeta på krämen med..? Har en borste som jag ”borstar upp” med efter krämen är påstruken
Ja, jag har samma på mina Blaxland som mina Loake med passform F. Alltså 9 på bägge.Om jag har uk9 i Loake Kempton, skall jag köra samma storlek i RMW Blaxland/Craftsman i G?
Kanon! Tack!Ja, jag har samma på mina Blaxland som mina Loake med passform F. Alltså 9 på bägge.
Tack! Köpte ett par.
Tack! Köpte ett par.
Det var precis den modellen jag köpte.Dartmoore är grym! Varje år tar jag och min kollega fram ett par modeller som säljs exclusively för Rose & Born. Då får vi leka hejvilt i arkivet bland gamla modeller och addera valfri kvalité, sula, färg osv osv. Dartmoore i färgen mushroom är precis en sån modell.
Har ni några CJs med gummisulor på rea?
Mängder, om du bara kollar sidan.Har ni några CJs med gummisulor på rea?
Wohooo!!!!Mängder, om du bara kollar sidan.