• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Hm, påföringsborsten till skokrämen blev väldigt seg och styv efter senaste användningen. Hur bör man göra rent dessa på bästa sätt? Misstänker att det är en del kräm kvar som ställer till det o_O

Hm, påföringsborsten till skokrämen blev väldigt seg och styv efter senaste användningen. Hur bör man göra rent dessa på bästa sätt? Misstänker att det är en del kräm kvar som ställer till det o_O
Jag slutade med borstar och kör med sönderrivna lakan som man lindar mellan fingrarna och kör på krämen så istället.

Jag slutade med borstar och kör med sönderrivna lakan som man lindar mellan fingrarna och kör på krämen så istället.
Alright! :) Egentligen borde väl hushållspapper fungera för att endast smeta på krämen med..? Har en borste som jag ”borstar upp” med efter krämen är påstruken

Senast ändrad:
Alright! :) Egentligen borde väl hushållspapper fungera för att endast smeta på krämen med..? Har en borste som jag ”borstar upp” med efter krämen är påstruken
Funkar jättebra tills det lossnar små små bitar av dasspapper över hela skon :)
Du ska ju smörja in, inte bara lägga på ett par klickar serru

upload_2017-11-23_21-26-27.png

Dartmoore är grym! Varje år tar jag och min kollega fram ett par modeller som säljs exclusively för Rose & Born. Då får vi leka hejvilt i arkivet bland gamla modeller och addera valfri kvalité, sula, färg osv osv. Dartmoore i färgen mushroom är precis en sån modell.
Det var precis den modellen jag köpte.

Kunde inte motstå. Jag är inte den som faller för rea eller hysteri, men just detta par var fantastiskt snygga.

Tillbaka
Topp