På vilket sätt? Ska du behålla alla?
Mycket designen olikheter jag inte tänkte på innan jag fick på sig skorna, C&J är mer spetsig och liksidig, Loake är nästan rak på insidan och längre (upplevdes mycket längre), Myrqvist kändes kort och boxig, upplevdes lite som en clownsko om man får vara så elak.
Myrqvist hade bättre f&f än vad jag förväntade mig samtidigt sämre än de andra.
Loakes f&f är bra men är C&J är absolut bäst.
Spikarna i klacken på Myrqvist stack ut typ 0.2mm vet inte om det är medvetet val för bättre grepp men känns ju onödigt på en gummisula?! Kändes farligt att testa de inomhus.
Loakes sula kändes alldeles för tjock.
C&Js sula var helt ok, såklart stelare än läder, alla tre valdes med gummisula ska tilläggas.
Myrqvist kändes nästan som en leksakssko eller något man köper på lokala skobutiken i lokala köpcentret, lädret kändes stelt och av sämre kvalitet, hela skon kändes lite plastig.
Loake helt ok ändå, kostar ju bra mycket mindre än C&J men satt lite knasigt på mina fötter och lite stel så i det gär testet var C&J vinnaren, den känns nästan "skön" från början vilket de andra inte gjorde, den upplevdes mycket mjukare.
Hela skon upplevs lite mer kvalitet, upplevs även som att det är skillnad på lädret, C&J såg fortfarande ny ut medans Loake hade börjat få lite väck i lädret och då testa jag C&J bra mycket mer.
Nej bara behålla ett par men frågan är om jag ska nöja mig med C&J eller beställa ett par TLB Mallorca bara för att jämföra med