Axelius
Basic
Var länge sedan jag hade CP så kommer faktiskt inte ihåg vilken storlek jag hadeHur är CQP i storlek jämfört med CP?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var länge sedan jag hade CP så kommer faktiskt inte ihåg vilken storlek jag hadeHur är CQP i storlek jämfört med CP?
Jag hade bestämt mig för C&J tills jag fick hem ett par TLBKöpte ett par CJ Audley förra året, vilka jag är sjukt nöjd med! Har rullat ett par stenhårda Carlos Santos i ett part år innan, men numer förstår jag inte hur jag kunde stå ut. Angående pris: CJ kör inte rea, men tips är att de säljer seconds till typ 30-40% lägre pris runt rea tider i sina egna butiker. Ofta ser man inte varför skorna är seconds, så en no-brainer att köpa dessa om du frågar mig
Paraboot har en variantNågon som sitter inne på tips kring alternativ till Birkenstock Boston. Letar efter någon form av sandal med stängt tåparti.
Deras Athenes kan funka, bra tips. Ska övervägas.Paraboot har en variant
Docksta Patrik.Någon som sitter inne på tips kring alternativ till Birkenstock Boston. Letar efter någon form av sandal med stängt tåparti.
Brukar ha med dessa när jag reser. Är nog det enda plagget någon givit mig en komplimang för eller frågat om. Helt klart en svensk exportsuccé, ungefär som stridsbåt 90.Docksta Patrik.
Herrslippers – Svenskt hantverk & komfort
Upptäck bekväma herrslippers från Docksta – handgjorda modeller i premium material utvecklade för arbete och vardag. Fri frakt & öppet köp.www.dockstasko.se
Där har vi den, precis vad jag söker efter.Docksta Patrik.
Herrslippers – Svenskt hantverk & komfort
Upptäck bekväma herrslippers från Docksta – handgjorda modeller i premium material utvecklade för arbete och vardag. Fri frakt & öppet köp.www.dockstasko.se
Också lite intresserade av dessa, så om någon har slaigt till, så får ni gärna dela erfarenheter!Någon som hunnit sig på att köpa Skolyx snörlösa sneakers?
Nyligen lanserade, men haft ett öga på Myrqvists ett tag men gillar inte bandet som gick på ovansidan av plösen. Dessa från Skolyx ser lite fräschare ut. Tyvärr kommer de inte ta in dem till butiken i Göteborg så går inte att titta på dem IRL utan att beställa.
https://www.skolyx.se/p/skolyx-premium-laceless-sneaker-morkbrun-mocka-med-mork-sula
![]()
Efter många om och men så fick de äntligen in dessa till butiken i Gbg.Någon som hunnit sig på att köpa Skolyx snörlösa sneakers?
Nyligen lanserade, men haft ett öga på Myrqvists ett tag men gillar inte bandet som gick på ovansidan av plösen. Dessa från Skolyx ser lite fräschare ut. Tyvärr kommer de inte ta in dem till butiken i Göteborg så går inte att titta på dem IRL utan att beställa.
https://www.skolyx.se/p/skolyx-premium-laceless-sneaker-morkbrun-mocka-med-mork-sula
![]()