Tur du lyssnar på migUppdaterat skosamlingen med ett par kängor från RM. Någon annan som har erfarenhet av detta märke?
![]()
Edit: dubbel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur du lyssnar på migUppdaterat skosamlingen med ett par kängor från RM. Någon annan som har erfarenhet av detta märke?
![]()
En fråga för en som inte hängt i denna tråd: vart skall man bege sig för att stöta på Singular ? Dit skall jag! ;-)
Ångrar mig, Sub är en jämförelse mer i paritet med skorna...Vanliga men grymma
Kul! Passar perfekt så här lagom till hösten. Till mina köpte jag en neutral skokräm från Saphir och Pate de Lux (ljusbrun) från Saphir.Köpte ett par likadana! Vad rekommenderar ni för produkter för att hålla liv i dom länge?
Fast så jäkla vanliga är de väl inte![]()
Jag skulle tippa på att det är en av de vanligaste 'fina' skor som figurerar på folks fötter.
Men det finns det ju en anledning till.
Dom är snygga och extremt mångsidiga. Jag är grymt nöjd med mina. Bläddra lite i tråden så uppenbarar sig ganska många RMWs.
Jag roade mig, eftersom jag ändå har tråkigt på ett tåg, med att googla lite efter hur stor del av RMWs försäljning som sker i Sverige. Skulle inte förvåna mig om förhållandet liknar Blundstone där Sverige tydligen är största marknad efter Australien själva.
Som av en händelse skall jag till göteborg i eftermiddag. Skall försöka få tid att besöka singular et al.Linnégatan 2. Riktigt bra service! Fick en tenniströja levererad till mig i Stockholm, inte postens gröna utan f2f.
De öppnade en webbutik för någon månad sedan: http://www.linnegatan2.se/[/url]
Som av en händelse skall jag till göteborg i eftermiddag. Skall försöka få tid att besöka singular et al.
Vilka RM Williams skor är att föredra?
Finns många modeller vad jag kan se, blaxland,craftsman( skall vara samma modell?) gardener.
Vill ha gummisula men ändå en som funkar till blazer och skjorta( inte klumpfots stuket).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uppdaterat skosamlingen med ett par kängor från RM. Någon annan som har erfarenhet av detta märke?
![]()
Hur sköter man mocka på bästa sätt? Impregnera, hur? Mockaborste?
Finns många modeller vad jag kan se, blaxland,craftsman( skall vara samma modell?) gardener.
Vill ha gummisula men ändå en som funkar till blazer och skjorta( inte klumpfots stuket).
När det gäller att köpa RM Williams finns en del pengar att spara genom köpa från t.ex. A Hume istället för från butik (eller web) i Sverige.
http://www.ahume.co.uk/RM-Williams/Boots-and-Shoes/c-1-75-104/
När det gäller att köpa RM Williams finns en del pengar att spara genom köpa från t.ex. A Hume istället för från butik (eller web) i Sverige.
Har väl funnits pengar att spara men när pundet är som det är nu så sparar man max 500 spänn.
ahume 294,94 gbp/3 475 kr
sverige 3999
OnT, RMW i mocka med gummisula finns? Riktigt sugen på ett par såna..
Eller ännu hellre direkt från Australien. Billigast och du kan välja alla alternativ.När det gäller att köpa RM Williams finns en del pengar att spara genom köpa från t.ex. A Hume istället för från butik (eller web) i Sverige.
![]()
Det bästa jag kunde få fram med en Iphone 4, orkar inte vänta i två veckor på min 6:a
Vilket fall, Edward Green wholecut i färgen nightshade på läst 888
Det bästa jag kunde få fram med en Iphone 4, orkar inte vänta i två veckor på min 6:a
Då är det Comfort Craftsman eller Blaxland du ska ha. Den förstnämnda har en mjukare innersula, annars ingen skillnad. Gardener är klumpig.
BAM! Kul att se och ett härligt udda val.