Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggaste crockettPutsa skor och kolla Homeland är skoj
![]()
Tips på någon lätt prisvärd loafer/drivning shoe?
Meermins loafers ser ut att väga satan.
Nu kanske man blir hånad här men jag köpte ett par röda drivingshoes från polo RL och de är väldigt lätta och behagliga. Mocca är det också. Kommer bild senTips på någon lätt prisvärd loafer/drivning shoe?
Nej nej jag har ett par loafers från Meermin och de är typ lika lätta och bekväma som ett par löparskorTips på någon lätt prisvärd loafer/drivning shoe?
Bild?Nej nej jag har ett par loafers från Meermin och de är typ lika lätta och bekväma som ett par löparskor
RL skorna, stor fördel i att det ej är massa ponnys över hela skon. Har dock ej hunnit putsa till dem så du får ha överseende.
Mmmm Valborg....
![]()
Ont i huvudet snarare =)Haha fyfan, det gör ont i hjärtat att se det där!
Jag är sjukt nöjd med http://www.carshoe.com/se/en om de är så prisvärda vet jag inte...Tips på någon lätt prisvärd loafer/drivning shoe?
Prova på ett ställe som inte är iögonfallande...Blir detta rätt färg tro? Mörkbrun...
![]()
Som jag förstått det så är den ju inte täckande direkt utan mer ett extra pigment. Är den ljusare i kulören så spelar det ju inte så stor roll?Blir detta rätt färg tro? Mörkbrun...
![]()
Kasta gärna upp en bild efter att skorna har fått lite omvårdnad!Mmmm Valborg....
![]()
Jag hade nog kört (Renovateur) mellanbrun.Blir detta rätt färg tro? Mörkbrun...
![]()
Hur kan man misshandla ett par Buttero på det sättet? Hoppas du var bakis dagen efter som straffMmmm Valborg....
![]()
När vi ändå är inne på vita lädersneakers som behöver kärlek: saphir 1925 neutral borde väl funka?
Tror kiwi säljer en vitfärg som täcker, kan ej namnet dockjo men den har ingen pigment eller färg. jag kör collonil. bra till enklare saker så som sneakers eller golfskor.
Tror inte det spelar så stor roll om det inte är ett par finare skinnskor!Problemet med kiwi är ju att det finns silikon i, för den som är lite extra petig![]()
Haha fyfan, det gör ont i hjärtat att se det där!
Kasta gärna upp en bild efter att skorna har fått lite omvårdnad!![]()
Hur kan man misshandla ett par Buttero på det sättet? Hoppas du var bakis dagen efter som straff![]()
Det är sant. Jag har ett likadant par men i brun läder och de har fått ganska så mycket styrk det senaste åren men med lite omvårdnad så ser de fortfarande bra ut.Det här är anledningen till varför jag använde buttero dygnet runt vid tre dagars valborgsfirande: för att ingen annan bekväm sko är lika lätt att ta hand om.
![]()
Grymt resultat ju! Jag kletade runt i mina New Balance 574 i mocka på allt förutom champagnegaloppen denna Valborg. Förvånansvärt lätta att göra rent de med.Det här är anledningen till varför jag använde buttero dygnet runt vid tre dagars valborgsfirande: för att ingen annan bekväm sko är lika lätt att ta hand om.
![]()