• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skor

Med hänvisning till senaste podcasten ska jag göra som Costanzas farsa och bada med skor.
20160427_210658.jpg

Tips på någon lätt prisvärd loafer/drivning shoe?
Meermins loafers ser ut att väga satan.

Kolla Crownhill shoes, de verkar ha samma upplägg som meermin fast med produktion i spanien, har drivers från 100€ och tassels från 160€, samt fri frakt. Kan dock inte säga nåt om kvalitén, men är sugen på att beställa deras blåa. :)

Haha fyfan, det gör ont i hjärtat att se det där!
Kasta gärna upp en bild efter att skorna har fått lite omvårdnad!:)

Hur kan man misshandla ett par Buttero på det sättet? Hoppas du var bakis dagen efter som straff ;)

Det här är anledningen till varför jag använde buttero dygnet runt vid tre dagars valborgsfirande: för att ingen annan bekväm sko är lika lätt att ta hand om.

image.jpeg

Det här är anledningen till varför jag använde buttero dygnet runt vid tre dagars valborgsfirande: för att ingen annan bekväm sko är lika lätt att ta hand om.

image.jpeg
Det är sant. Jag har ett likadant par men i brun läder och de har fått ganska så mycket styrk det senaste åren men med lite omvårdnad så ser de fortfarande bra ut.

Edward Green, på gränsen till förstora och funderar på att sälja, skulle det vara intressant för någon? Storlek 10.

20160503_210638.jpg

image.jpeg
Grymt resultat ju! Jag kletade runt i mina New Balance 574 i mocka på allt förutom champagnegaloppen denna Valborg. Förvånansvärt lätta att göra rent de med.

Tillbaka
Topp